مطالب مرتبط:
ابداع ماده ای مقاوم در برابر حرارت 1000 درجه سانتی گرادی
فرماندار شهرستان شهریار منصوب شد
توسعه سرانه آموزشی یکی از سیاست های دولت سیزدهم است
علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار شد
رشد بیش از 8 درصدی اقتصاد استان گلستان/ افزایش درآمد سرانه مردم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 22:052024-02-07ورزشي

سرانه ورزشی در شهریار 85 سانتی متر است


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار گفت: سرانه ورزش در شهریار 85 سانتی متر است و توسعه زیرساخت های ورزشی برای جمعیت یک میلیونی شهریار در شهرهای برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، مجید هاشملو رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در نشست خبری که عصر امروز در سالن جلسات شهید صدر زاده فرمانداری ویژه شهریار برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان شهریار در بیشتر رشته های ورزشی دارای جایگاه ویژه ای در سطح استان و کشور است و مدال آوری در رشته های مختلف توسط قهرمانان ورزشکار کسب شده است.

وی گفت: سرانه استاندارد جهانی ورزش یک متر و در کشور میانگین تقریبا 52 سانتی متر و در شهرستان شهریار 85 سانتی متر تاکنون محقق شده است که این میزان سرانه در شهریار 6 سانت افزایش داشته است و با استفاده از ظرفیت های موجود توسعه در این حوزه در شهرهایی مانند باغستان، صباشهر انجام می شود.

  رییس اداره ورزش شهریار ادامه داد: 201 سالن ورزشی مختص ورزش های رزمی در شهرستان فعالیت دارند و به دنبال هم افزایی با دیگر ادارات جهت ارتقائ سطح امور ورزشی هستیم.

هاشملو به استعدادیابی 1700 دانش آموز و ساماندهی آن ها و دریافت شناسه هیئت های ورزشی طی 2ماهه گذشته اشاره کرد و گفت: رویکرد احداث سوله ورزشی را تغییر داده ایم و به دهیاران و شهرداران پیشنهاد شده


برچسب ها: شهریار - شهرستان شهریار - اداره ورزش و جوانان - ورزش - رییس اداره - شهرستان - ورزش و جوانان
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزشی در شهریار 85 سانتی متر است

سرانه ورزشی در شهریار 85 سانتی متر است