مطالب مرتبط:
تا پایان بهمن امسال/ روزهای پنج شنبه در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد
تا پایان بهمن امسال/ روزهای پنجشنبه در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد
اجرای 36 هزار برنامه طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد
گریه های استاندار کهگیلویه و بویراحمد جواب داد
میهمان ویژه کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 09:152024-01-31اقتصادي

خانه های ورزش روستایی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد


رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 116 خانه ورزش روستایی در این استان داریم که این تعداد تا پایان سال به 122 خانه ورزش می رسد.

- رحمان همت پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: هم اکنون در این استان 116 خانه ورزش داریم و از طرف وزارت ورزش اعتبار ساخت 6 خانه ورزش روستایی جدید تخصیص داده شده که تا پایان سال تجهیز خواهند شد.

وی با اشاره به این که حدودا از هفت سال پیش اجرای طرح راه اندازی خانه های ورزش روستایی در استان ما مطرح بوده است، اظهارکرد: خانه های ورزش روستایی با هدف گسترش ورزش و جلوگیری از اعتیاد جوانان در روستاهایی که امکان ساخت زمین چمن یا چمن مصنوعی وجود ندارد تجهیز و راه اندازی می شوند.

رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای تجهیز خانه های ورزش از روستا اعلام نیاز کرده و بنا به درخواست مردم روستا تجهیزات ورزشی را در خانه ورزش مستقر می کنیم.

همت پور در پاسخ به این پرسش که آیا در استان خانه نشاط و تندرستی راه اندازی شده تصریح کرد: برای ساخت خانه نشاط مبلغی از طرف استانداری و وزارت ورزش در نظر گرفته شده بود که متاسفانه با مخالفتی که از طرف دهیار منطقه مورد نظر اتفاق افتاد، ساخت و تجهیز خانه نشاط لغو شد و اعتبار به استانداری برگش


برچسب ها: ورزش روستایی - خانه های ورزش روستایی - کهگیلویه و بویراحمد - روستایی - ورزش - استان کهگیلویه و بویراحمد - روستا
آخرین اخبار سرویس:

خانه های ورزش روستایی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد

خانه های ورزش روستایی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد