مطالب مرتبط:
جلسه رییس ستاد اجرایی فرمان امام با رییس صندوق توسعه ملی
نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری جوان ایران برگزار می شود + جزییات
دهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITweekend10 برگزار می شود
طرح ملی فروش فوق العاده «عید تا عید» با خرید اعتباری 200 میلیون ریالی برگزار می شود
اجلاسیه نهایی کنگره ملی 24000 شهید پایتخت برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 18:502024-01-31سياسي

هجدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت پدیده گرد و غبار کشور در سرخس برگزار می شود


فرماندار سرخس از برگزاری جلسه ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار کشور با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در هفته آینده در سرخس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، حسن نوری زاده امروز در همایش معلمان جدید الورود به آموزش و پرورش سرخس، با اشاره به مسائل اخیر در سطح جهان و ایران اظهار کرد: اگر می خواهیم مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی همه با هم حرکت کنند باید امنیت پایدار داشته باشیم و این نقش کنش گران را نیاز دارد و بخشی مهمی از این کنش گری در فضای مجازی باید انجام شود.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم در دنیای پیشرفته امروز کار کنیم باید به سلاح علم مجهز باشیم، افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور قدرتمند و تاثیرگذار بر پایه شاخص های مختلف علمی و اقتصادی و دارای پیشرفت های علمی، تکنولوژی و موقعیت استراتژیکی است که باید برای حفظ و امنیت آن تلاش کرد.

فرماندار سرخس تصریح کرد: در دولت سیزدهم، ما مدیر پشت میزنشین نداریم و مدیران در کف میدان فعال هستند و در شهرستان سرخس نیز حرکت مدیران را در میدان می بینیم.

نوری زاده تاکید کرد: شهرستان سرخس را همه به عنوان یک شهرستان بن بست می شناختند اما امروز سرخس به عنوان دروازه ورود به کشورهای آسیای میانه شناخته می شود که جامعه م


برچسب ها: رییس سازمان حفاظت محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - به گزارش خبرگزاری فارس - سرخس - برگزار - جمهوری اسلامی ایران - گرد و غبار
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت پدیده گرد و غبار کشور در سرخس برگزار می شود

هجدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت پدیده گرد و غبار کشور در سرخس برگزار می شود