مطالب مرتبط:
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نقشه جامع علمی کشور نیازمند بازنگری است
تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها در فرهنگی بودن است
پای کار بودن مردم و التزام به مبانی دینی و آرمان های انقلاب عامل دستیابی به موفقیت ها
فرهنگستان علوم با تحول شورای انقلاب فرهنگی، جان تازه پیدا کرد
برنامه های ششمین کاروان قرآنی انقلاب در کردستان آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 20:352024-01-31سياسي

کار قرآنی فاخرترین فعالیت فرهنگی در انقلاب است


نماینده ولی فقیه در هرمزگان در اختتامیه هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی گفت: فعالیت های قرآنی فاخر ترین کار فرهنگی در انقلاب است و بخش عمده برای تربیت قاری و حافظ برای نسل آینده مطمئن باشید این انقلاب آسیبی نخواهد دید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در اختتامیه هفتمین مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی بخش پسران اظهار داشت: اصلی ترین ماهیت انقلاب فرهنگی است و مردم به سبب آرمان ها و ارزش های الهی قیام کردند تا بتوانند مفاهیم فرهنگی که مورد غفلت قرار گرفته بود را احیا کنند.

  وی، با طرح این پرسش که اگر ماهیت انقلاب اسلامی فرهنگی است آیا مردم و مسئولان برنامه های فرهنگی را اولویت خود قرار می دهند یا نه ؟ افزود: وضع قوانین مطابق با ماهیت فرهنگی جامعه سازگاری دارد و در منابع چه اولویتی های و اعتباراتی برای فرهنگی دیده شده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: دولت انقلابی سیزدهم که به ارزش های اصیل انقلابی باور دارد و در عمل نشان داده است بیش از گذشته باید تلاش کند تا در جامعه تحقق یابد.

عبادی زاده عنوان کرد: کاری که آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان قرآنی انجام می دهد برگرفته از توصیه رهبر انقلاب است و رویکرد قرآ


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در هرمزگان - فرهنگی - نماینده ولی فقیه - انقلاب - ماهیت انقلاب - مدیحه سرایی - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

کار قرآنی فاخرترین فعالیت فرهنگی در انقلاب است

کار قرآنی فاخرترین فعالیت فرهنگی در انقلاب است