مطالب مرتبط:
درخواست اتحادیه عرب از شورای امنیت برای تصویب قطعنامه الزام آور جهت توقف جنگ غزه
تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر تسریع طرح های آبی شهرستان زهک
مدیرکل دفتر صنایع غذا و دارو و سرپرست دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری منصوب شدند
مدیرکل دفتر صنایع غذا و دارو و سرپرست دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری منصوب شدند
آب 6 مشترک بد مصرف اداری تهران قطع موقت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 08:102024-01-23سياسي

جدیدترین مصوبات شورای اداری شهرستان زهک تصویب شد


در سفر روز گذشته محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان بهمراه جمعی از مدیران استانی به شهرستان زهک مسائل توسعه ای این شهرستان در بخش های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان در سفر روز گذشته محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان بهمراه جمعی از مدیران استانی به شهرستان زهک مسائل توسعه ای این شهرستان در بخش های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

در این سفر که 2 بهمن صورت گرفت؛ مدیرکل بنیاد مسکن استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیر بازارچه های مرزی استان، معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان و .

نیز حضور داشتند و استاندار ابتدا از آخرین وضعیت پروژه های آبی بازدید و بر تسریع در اتمام کلیه طرح های تدوین شده جهت رفع تنش های آبی تا پایان سال جاری تاکید کرد.

وی همچنین در ادامه از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نیز بازدید و پیشرفت فیزیکی این طرح را مطلوب ارزیابی نمود و استمرار و توسعه مسکن شهری و روستایی را خواستار شد؛ افتتاح طرح سنگفرش معابر روستای درویش پیری؛ بازدید از مرکز نوآوری و خلاقیت و همچنین محل احداث کارخانه نوآوری، افتتاح درمانگاه شبانه روزی شهرستان، بازدید از طرح های توسعه گلخانه های خانگی و صنعتی و بازدید از محل اجرای طر


برچسب ها: استان - استاندار سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - شهرستان - شهرستان زهک - مدیر - ستاد اجرایی فرمان حضرت امام
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین مصوبات شورای اداری شهرستان زهک تصویب شد

جدیدترین مصوبات شورای اداری شهرستان زهک تصویب شد