مطالب مرتبط:
مجلس و دولت قوی تضمین کننده ایران قدرتمند هستند
چرا سینمای تاریخی در ایران گیشه ندارد؟
تحلیلگر لبنانی: انقلاب اسلامی، اعتماد به نفس را به ملت ایران بازگرداند
چرا سینمای تاریخی در ایران گیشه ندارد؟
تمجید سینماگر اهل ترکیه از سینمای ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 20:502024-02-10فرهنگي

تقویت سینمای معناگرا در دولت مردمی/ سینمای ایران باید در تراز ملت ایران باشد


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه سیاست گذاری فرهنگی گفت: امسال در جشنواره فجر، فیلم های با مضامین تعالی بخش خیلی بیش تر از دوره های پیشین است که نقطه ثقل جشنواره چهل و دوم است و شاهد یک فاصله گیری معنادار از فیلم های بی معنا هستیم.

- ایسنا/قم مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه سیاست گذاری فرهنگی گفت: امسال در جشنواره فجر، فیلم های با مضامین تعالی بخش خیلی بیش تر از دوره های پیشین است که نقطه ثقل جشنواره چهل و دوم است و شاهد یک فاصله گیری معنادار از فیلم های بی معنا هستیم.

محمد حسین ظریفیان در حاشیه برگزاری چهل ودومین جشنواره فیلم فجر در قم در گفت وگو با خبرنگاران، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: قم، جزء استان های پیشرو در زمینه اکران فیلم های جشنواره فجر است که به تمامی دست اندرکاران این جشنواره خداقوت عرض می کنم.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر حرکت رو به جلویی دارد، گفت: هویت جشنواره به همین فیلم هاست، البته بخش ها، ابتکارها و خلاقیت های جدیدی که اتفاق می افتد، همه به این امر کمک می کند؛ ولی هویت اصلی جشنواره کیفیت فیلم هاست که الحمدالله در دولت مردمی و دوره فعلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هم شاهد افزایش کمّی و هم کیفی فیلم ها در دو سال گذشته بوده ایم.


برچسب ها: جشنواره - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - جشنواره فجر - مشاور وزیر فرهنگ - دوره های پیشین
آخرین اخبار سرویس:

تقویت سینمای معناگرا در دولت مردمی/ سینمای ایران باید در تراز ملت ایران باشد

تقویت سینمای معناگرا در دولت مردمی/ سینمای ایران باید در تراز ملت ایران باشد