مطالب مرتبط:
کار بزرگ پلیس و توقیف محموله بزرگ 256 کیلویی مواد مخدر در جاده گچساران-دیلم
کار بزرگ پلیس و توقیف محموله بزرگ 256 کیلویی مواد مخدر در جاده گچساران-دیلم
محموله 256 کیلو گرمی شیشه در کهگیلویه و بویراحمد توقیف شد
اعمال قانون 1784 فقره تخلفات حادثه ساز در مشهد| 58 خودرو سواری توقیف شد (12 بهمن 1402)
بیل میکانیکی 60 میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 10:252024-02-01حوادث

توقیف محموله 256 کیلویی شیشه در گچساران


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل 256 کیلو و 500 گرم شیشه در محورهای مواصلاتی شهرستان گچساران خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل 256 کیلو و 500 گرم شیشه در محورهای مواصلاتی شهرستان گچساران خبر داد.

سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزییات این خبر اظهار کرد: درپی دریافت خبری مبنی بر حمل محموله مواد مخدر از نوع شیشه از مرزهای شرقی کشور به سمت مرزهای غربی، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان گچساران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران حین کنترل خودرو های عبوری محور دیلم به گچساران به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو 256 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه راننده خودرو دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، بیان کرد: پلیس برای ارتقاء امنیت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و بدون شک اقدامات شبا


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - شهرستان گچساران - فرمانده انتظامی استان - گچساران - محورهای مواصلاتی - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله 256 کیلویی شیشه در گچساران

توقیف محموله 256 کیلویی شیشه در گچساران