مطالب مرتبط:
فیلم| محفل انس با قرآن اعتکاف دانش آموزان اشکذری
محفل انس با قرآن در سی سخت با حضور قاری بین المللی
دانشگاه ها با فعالیت پژوهشی به تعالی و توسعه مقوله زیارت کمک کنند
امام علی(ع) خواندن قرآن را تجدید بیعتی با خدا می دانست + صوت
دانشگاه ها با فعالیت علمی و پژوهشی در مقوله زیارت به تعالی، تسهیل و توسعه آن کمک کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 01:102024-01-27سياسي

انس با قرآن مایه تعالی است


شرکت کنندگان در مسابقات هفتمین دوره همخوانی قرآن و مدیحه سرایی خواهران همگی بر این باورند که انس با قرآن مایه تعالی روحی انسان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز در اختتامیه مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی که در سالن آمفی تئاتر مدرسه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد اظهار کرد: در جنگ نرم نا برابری به لحاظ امکانات که دشمن بر علیه ما راه انداخته است مواجه هستیم، همانگونه  اما نصرت و یاری بنابر فرموده  خداوند بر افراد قلیل و کم خواهد بود.

    وی با بیان اینکه قرآن کریم قوی ترین  ابراز برای مقابله با دشمن است، افزود: همین کتاب آسمانی قرآن  مهمترین نقش را در ایستادگی مسلمانان در برابر طواغیت را بر عهده دارد.

  نماینده ولی فقیه در هرمزگان به طرح تربیت 10 میلیونی  حافظان قرآن کریم  که از مطالبات  رهبر انقلاب  است اشاره کرد و گفت: این مطالبه بروی زمین مانده و هنوز جامعه عمل نپوشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: باید فضای کشور را با کلام و نام قرآن عطر آگین کنیم همانگونه که در منابر و روضه خوانی مردم مشارکت دارند باید بستری برای ترویج تلاوت و کرسی های قرآنی تلاش کنیم.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در هرمزگان - نماینده ولی فقیه - قرآن - قرآن کریم - مدیحه سرایی - به گزارش خبرگزاری فارس - انس با قرآن
آخرین اخبار سرویس:

انس با قرآن مایه تعالی است

انس با قرآن مایه تعالی است