موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
6 پروژه عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی دامغان بهره برداری می شود
64 طرح عمرانی در رشتخوار خراسان رضوی آماده بهره برداری است
30 طرح عمرانی و اقتصادی در پلدختر بهره برداری می شود
کلنگ زنی و بهره برداری 13 طرح عمرانی ورزشی دهه فجر امسال در همدان
کلنگ زنی و بهره برداری از 246 پروژه برق رسانی در دهه فجر در خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 18:352024-01-29اقتصادي

بهره برداری از چند پروژه های عمرانی در تالش


پل اصلی و عابر پیاده این شهر به پیشرفت 90 درصدی رسیده و ظرف 20 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/گیلان شهردار تالش گفت: پل اصلی و عابر پیاده این شهر به پیشرفت 90 درصدی رسیده و ظرف 20 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

داوود قوی پنجه در گفت وگو با ایسنا بر پیشرفت 90 درصدی پروژه تعریض پل اصلی و پل عابر پیاده شهر تالش اشاره و اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان به پیشرفت 90 درصدی رسیده و ظرف 20 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه کاهش بار ترافیکی و تسهیل در روند عبور و مرور در سطح شهر را اقدامی مهم دانست و گفت: بی شک با بهره برداری از این پل، تسهیل در روند تردد و کاهش بار ترافیکی شهر که از معضلات جدی تالش می باشد رقم خواهد خورد.

قوی پنجه در خصوص از سرگیری عملیات احداث ساختمان جدید اداری این شهرداری تصریح کرد: در سال 1394 کلنگ احداث این ساختمان زده و عملیات عمرانی آن آغاز شد اما متاسفانه به دلیل پاره ای از مشکلات، عملیات این پروژه متوقف شده بود.

وی افزود: ساختمان جدید اداری این شهرداری با مساحتی بالغ بر 4200 متر مربع و اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان در کنار ساختمان فعلی شهرداری تالش قرار گرفته و عملیات احداث آن درحال اجرا است.


برچسب ها: بهره برداری - عابر پیاده - پیشرفت - بار ترافیکی - بهره - تالش - پروژه
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از چند پروژه های عمرانی در تالش

بهره برداری از چند پروژه های عمرانی در تالش