مطالب مرتبط:
تقدیر جامعه دانشگاهی خراسان رضوی از حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران
جامعه جهانی برای توقف جنایات اسراییل اقدام فوری کند |
کاوه خداشناس: جامعه تشنه گفت وگوی عاشقانه است/ «مستوران» ریشه در حافظه عاطفی ما دارد+فیلم
سوریه: جامعه بین المللی باید مقابل جنایات رژیم تروریستی اسراییل بایستد
جامعه باید اتیسم را بشناسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 15:502024-01-21پزشكي

میانسالی از سنین طلایی زندگی است/ حرکت فعلی جامعه در نیشابور به سوی پیری است


سرپرست گروه جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور میانسالی را از سنین طلایی زندگی خواند و به حفظ بیشتر سلامتی در این سن تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست گروه جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور میانسالی را از سنین طلایی زندگی خواند و به حفظ بیشتر سلامتی در این سن تأکید کرد.

مریم مردانی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: یکی از دوره های ارزشمند در زندگی، دوران میانسالی(30-60 سالگی) است که در این دوران به مرور دستاوردهای کل زندگی به بار نشسته و فرد آماده استفاده از دسترنج، سال های جوانی زندگی می شود.

وی تأکید کرد: حفظ سلامت در این دوران، به دلیل افزایش سن، دارای اهمیت خاصی می شود و در صورت عدم توجه کافی می تواند بدن را درگیر مشکلات بی شماری نماید و به استقلال، شادابی و تحرک افراد در آینده آسیب رساند.

سرپرست گروه جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با بیان اینکه مهمترین اقدام در این دوران، خود مراقبتی و مراجعه برای دریافت اطلاعات و خدمات بهداشتی و معاینات دوره ای است، تصریح کرد: در این سنین توجه به پوکی استخوان، سرطان های دستگاه تناسلی، تغییرات هورمونی و جسمانی و وضعیت روحی و روانی از نظر ابتلا به افسردگ


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی نیشابور - معاونت بهداشت دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی - میانسالی - زندگی - سلامت - معاونت بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

میانسالی از سنین طلایی زندگی است/ حرکت فعلی جامعه در نیشابور به سوی پیری است

میانسالی از سنین طلایی زندگی است/ حرکت فعلی جامعه در نیشابور به سوی پیری است