مطالب مرتبط:
استاندار زنجان: دشمنان در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد ناگسستنی مردم ایران را خواهند دید
محمدرضا خباز نماینده ادوار مجلس و استاندار سابق سمنان و خراسان شمالی درگذشت
دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در لرستان اعلام شد
راهپیمایی 22 بهمن نمایش حماسی مردم است/ مجلس به نماینده قدرتمند نیاز دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 09:202024-02-10سياسي

پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان برای 22 بهمن


استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیام مشترکی صادر و از همه مردم برای حضور در جسن انقلاب دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان بمناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن پیام دعوت مشترکی را صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم  یوم الله 22 بهمن چهل و پنجمین سالروز طلوع پربرکت خورشید درخشان انقلاب اسلامی، و تبلور شکوه و عظمت نهضت مبتنی بر تعالیم نبوی، و سیره و حکومت علوی، و سرآغاز حکومت صالحان فرارسید.

22 بهمن، ماه دلدادگی عاشقانی است که با اقتدا به کلام و پیام امام خویش، خود را به خط خون و آتش زدند، و با نثار خون پاک خویش، بشارت جاء الحق و زهق الباطل را فریاد، و بر صحیفه شب تار و طولانی، مُهر پایان زدند، و با عنایت الهی هرگونه توطئه و دشمنی دشمنان و بیگانه صفتان را نقش بر آب نمودند، و پرده های ظلم و جور حاکمان مستبد را در هم دریدند.

پیروزی مقتدرانه و شکوهمند انقلاب اسلامی، به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، دامنه های افقِ فتح و نصرت الهی را بر ملت مقاوم ایران پدیدار کرد، و پرده های ظلمت شرق و غرب را در هم درید، و استقلال، آزادی، و جمهوری اسل


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در لرستان - نماینده ولی فقیه - پیروزی انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - استاندار - لرستان - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان برای 22 بهمن

پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان برای 22 بهمن