مطالب مرتبط:
بازداشت و بازجویی از یکصد فلسطینی در بیمارستان ناصر غزه
جسد ناوالنی هم در بازداشت است؟
بازداشت و بازجویی از یکصد فلسطینی در بیمارستان ناصر غزه
یک روحانی معروف قمی بازداشت شد!
قتل هولناک خانم راننده تاکسی اینترنتی در شرق تهران/ بازداشت 3 مرد جوان پس از کشف جسد سوخته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 13:202024-02-18حوادث

Qnet هرمی و غیرقانونی است/بازداشت 28 نفر در کرج


رییس  پلیس آگاهی البرز از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت Qnet در یک ساختمان در منطقه گلشهر کرج خبر داد و گفت: در این رابطه 28  نفر بازداشت شده اند.

- ایسنا/البرز رییس  پلیس آگاهی البرز از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت Qnet در یک ساختمان در منطقه گلشهر کرج خبر داد و گفت: در این رابطه 28  نفر بازداشت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حکمت اله شجاعی روز یکشنبه 29 بهمن ماه اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری های متعدد از شهروندان غیر بومی تحت عنوان عضویت در شرکت هرمی موسوم به Qnet ، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می داد، افرادی با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت Qnet به بهانه کاریابی در شرکت های معتبر دولتی، جوانان را اغفال و جذب کرده اند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم و روش های علمی محل تجمع اعضای این باند منطقه گلشهر کرج شناسایی شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری 28 نفر از اعضای این باند شدند.


برچسب ها: پلیس آگاهی - پلیس آگاهی البرز - رییس پلیس آگاهی استان البرز - انهدام باند - بازداشت - پلیس آگاهی استان البرز - شرکت
آخرین اخبار سرویس:

Qnet هرمی و غیرقانونی است/بازداشت 28 نفر در کرج

Qnet هرمی و غیرقانونی است/بازداشت 28 نفر در کرج