مطالب مرتبط:
آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیدای مجلس خبرگان از فردا
تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری از فردا آغاز می شود
آغاز تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان از فردا
آغاز تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری از فردا
فردا تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان آغاز می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 17:102024-02-13سياسي

چهارشنبه؛ آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیدای مجلس خبرگان


رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری بیان کرد: 156 نفر نیز به عنوان نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده و آماده هستند که در 11 اسفندماه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

- رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری بیان کرد: 156 نفر نیز به عنوان نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده و آماده هستند که در 11 اسفندماه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: 3 کاندیدای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از فردا 25 بهمن تبلیغات انتخاباتی خود را در استان آغاز می کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ محسن حسین میرزایی 24 بهمن ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سه کاندیدای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از فردا 25 بهمن تبلیغات انتخاباتی خود را در استان آغاز می کنند، اظهار کرد: برابر قانون و در فرصت زمانی تعیین شده، 9 نفر برای نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان ثبت نام کردند که از این تعداد، سه نفر تأیید صلاحیت شدند.

  وی با توصیه نسبت به رعایت دقیق مُر قانون در تبلیغات انتخاباتی، افزود: از نامزدها و همراهان آن ها در ستادهای انتخاباتی انتظار می رود که قوانین را رعایت کنند.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - انتخابات - رییس ستاد انتخابات - تبلیغات انتخاباتی - انتخابات مجلس شورای اسلامی - ستاد انتخابات - نامزدهای انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه؛ آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیدای مجلس خبرگان

چهارشنبه؛ آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیدای مجلس خبرگان