مطالب مرتبط:
مشترک عزیر مصرف شما تحت نظر است/ چشم انداز روشن انرژی های پاک در سمنان
شهیدنامه ایرنا استان سمنان؛ جاویدنام محمد شکرویان
مشترک عزیز مصرف شما تحت نظر است/ چشم انداز روشن انرژی های پاک در سمنان
525 تقاضای زمین «طرح جوانی جمعیت» در سمنان به راه و شهرسازی ارایه شد
افتتاح چهارمین پروژه عمرانی اداره کل هواشناسی استان سمنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 15:452024-02-14سياسي

غبارروبی امامزادگان علویان سمنان انجام شد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان از آستان مقدس امامزادگان علویان سمنان به عنوان یک ظرفیت کم نظیر در این شهر نام برد و گفت: بسیاری از گره ها توسط امامزادگان باز می شوند.

- حجت الاسلام والمسلمین مطیعی امروز (25 بهمن ماه) در آیین غبارروبی آستان مقدس امامزادگان علویان سمنان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، فرماندار سمنان، اعضای هیأت امنای این مجموعه و جمعی از مردم برگزار شد، اظهار کرد: ماه شعبان ماه آمادگی ورود به ضیافت الله و ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به جایگاه امامزادگان علویان سمنان، ادامه داد: تعداد زیادی از فرزندان ائمه اطهار (س) و حضرت قمر بنی هاشم (ع) در این منطقه مدفون هستند که باید از این ظرفیت بهره کافی را ببریم.

امام جمعه سمنان با یادآوری عنایت ویژه آیت الله العظمی بهجت (ره) به امامزادگان، اظهار کرد: آن مرجع عالیقدر همواره بر توجه به امامزادگان مدفون در شهر مقدس قم به موازات زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) تاکید داشت و می فرمود بسیاری از گره ها فقط توسط این امامزادگان باز می شوند.

نماینده ولی فقیه گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فرمود هر کسی بخواهد از راه نامشروع یا گناه و معصیت به مقصود و هدف خود برسد، دیرتر به آن خواهد رسید و همچنین به آنچه از آن واهمه داشته اس


برچسب ها: امامزادگان - نماینده ولی فقیه در استان - آستان مقدس امامزادگان - سمنان - امام - نماینده ولی فقیه - امام جمعه سمنان
آخرین اخبار سرویس:

غبارروبی امامزادگان علویان سمنان انجام شد

غبارروبی امامزادگان علویان سمنان انجام شد