مطالب مرتبط:
واگذاری بیش از 4700 هکتار از اراضی کشاورزی به متقاضیان در سیستان وبلوچستان
چهار هزار و 783 هکتار از اراضی به متقاضیان در سیستان و بلوچستان واگذار شد
واگذاری بیش از 4700 هکتار از اراضی به متقاضیان در سیستان وبلوچستان
رفع تصرف 2 هکتار از اراضی ملی در شهرستان دماوند
واگذاری 4700 هکتار از اراضی به متقاضیان در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 15:352024-01-27اقتصادي

168 هزار هکتار از اراضی زراعی کرمانشاه زیرچتر بیمه رفت


رییس صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 168 هزار هکتار از اراضی زراعی استان زیرچتر بیمه رفته است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 168 هزار هکتار از اراضی زراعی استان زیرچتر بیمه رفته است.

هوشنگ کریمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون 168 هزار هکتار از اراضی زراعی استان کرمانشاه زیر پوشش بیمه رفته، گفت: پیش بینی می شود در سال زراعی جاری بیش از 300 هزار هکتار از اراضی استان زیر چتر بیمه برود.

وی افزود: تاکنون کشاورزان شهرستان کرمانشاه با پوشش 40 هزار هکتاری بیشترین استقبال را از بیمه کرده اند و کشاورزان شهرستان ثلاث باباجانی هم با بیمه کردن 3800 هکتار از اراضی کشاورزی کمترین استقبال را از بیمه داشته اند.

رییس صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به مهلت بیمه اراضی کشاورزی استان تا آخر بهمن، گفت: در صورتی که تا آخر بهمن خسارت ناشی از خشکسالی در مزارع استان محرز نشده باشد، احتمال تمدید مهلت بیمه اراضی کشاورزی تا آخر اسفند وجود دارد.

کریمی در ادامه با اشاره به نامناسب بودن وضعیت بارندگی ها در استان در پاییز و زمستان امسال، گفت: با توجه به اینکه تا این وقت از سال زراعی بارندگی های خوبی در استان ندا


برچسب ها: صندوق بیمه محصولات کشاورزی - بیمه محصولات کشاورزی - کرمانشاه - استان کرمانشاه - بیمه - محصولات کشاورزی - اراضی زراعی
آخرین اخبار سرویس:

168 هزار هکتار از اراضی زراعی کرمانشاه زیرچتر بیمه رفت

168 هزار هکتار از اراضی زراعی کرمانشاه زیرچتر بیمه رفت