مطالب مرتبط:
آتش سوزی تله کابین نمک آبرود مهار شد
آتش سوزی در تله کابین نمک آبرود
آتش سوزی در تله کابین نمک آبرود
آتش سوزی در تله کابین نمک آبرود
علت آتش سوزی در تله کابین نمک آبرود چه بود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 19:552024-02-13حوادث

آتش سوزی در تله کابین نمک آبرود


مدیرکل منابع طبیعی منطقه نوشهر مازندران با اشاره به وقوع آتش سوزی در جنگل های نمک آبرود و رسیدن آتش به تله کابین این منطقه گفت: آتش در سطح 5 هزار مترمربع بوده و به درختان آسیبی نرسیده است.

- مدیرکل منابع طبیعی استان مازندران منطقه نوشهر با اشاره به وقوع آتش سوزی در جنگل های نمک آبرود، گفت: با امداد نیروهای منابع طبیعی آتش جنگل در بین دستگاه خط یک و 2 تله کابین این منطقه اکنون خاموش شده است.

مهرداد خزایی پول افزود: نیمه شب گذشته -دوشنبه- به دلیل سهل انگاری و بی دقتی مسافران و گردشگران، آتش سوزی سطحی در بین دستگاه خط یک و 2 تله کابین نمک آبرود رخ داد.

مدیرکل منابع طبیعی استان مازندران افزود: آتش سوزی در حد لاشه برگ ها و در سطح پنج هزار مترمربع بوده و به درختان آسیبی نرسیده است.

خزایی پول گفت: به دلیل شدت وزش باد و صعب العبور بودن منطقه، شاهد پراکندگی و تشدید آتش سوزی بودیم که با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی شهرستان های چالوس، عباس آباد، کلاردشت و نیروهای شرکتی نمک آبرود، عملیات اطفاء حریق انجام شد.

وی از مسافرین و مردم خواست وقوع هرگونه آتش سوزی را با شماره تلفن های 1504 و 139 اطلاع دهند.

از هفته گذشته تاکنون چهار مورد آتش سوزی در جنگل های غرب مازندران رخ داده که تاکنون بیش از یک هکتار از عرصه در آتش سوخته است.


برچسب ها: مدیرکل منابع طبیعی - آتش سوزی - مدیرکل منابع طبیعی استان - منابع طبیعی - نمک آبرود - تله کابین - استان مازندران
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در تله کابین نمک آبرود

آتش سوزی در تله کابین نمک آبرود