مطالب مرتبط:
آغاز به کار 15 کانال انتخاباتی استان فارس
در آستانه روز جهانی تالاب ها؛ «رادیو تالاب» آغاز به کار کرد
سفیر ایران در پاکستان آغاز به کار کرد
آغاز دوباره بارش برف در استان آذربایجان غربی: مدارس تعطیل شد / راه ها باز است
آغاز ثبت نام بیمه اکمل فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش استان تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 16:402024-01-27سياسي

آغاز به کار 15 کانال انتخاباتی استان فارس


15 کانال انتخاباتی صدا و سیمای فارس ویژه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان رسماً افتتاح شد.

- ایسنا/فارس 15 کانال انتخاباتی صدا و سیمای فارس ویژه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان رسماً افتتاح شد.

در مراسمی که امروز، 7 بهمن در صدا و سیمای فارس برگزار شد و به صورت زنده از سیمای شبکه فارس روی آنتن رفت، 15 کانال انتخاباتی صدا و سیمای فارس ویژه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل صدا و سیمای فارس در این مراسم با بیان اینکه این طرح بزرگترین رخداد رسانه ای کشور است و بسیار قابل توجه و مایه افتخار است، گفت: در کشور 200 کانال انتخاباتی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه اندازی می شود که سهم استان فارس 15 کانال انتخاباتی به تعداد 15 حوزه انتخابیه استان فارس است.

احمد پهلوانیان افزود: این حرکت شاخص، جهادی و انقلابی مبتنی بر سند تحول رسانه ملی در دور جدید است که پرچمدار عدالت رسانه ای در سراسر کشور است و در هیچ گوشه ای از دنیا نظیر این حرکت ارزشمند دیده نمی شود.

وی اظهار کرد: با راه اندازی این کانال های انتخاباتی هزاران نامزد در سراسر کشور می توانند از طریق رسانه ملی، خود و ایده ها و نظرات خود را مطر


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - کانال انتخاباتی - انتخابات - صدا و سیمای فارس - مجلس شورای اسلامی - انتخاباتی - انتخابات مجلس
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 15 کانال انتخاباتی استان فارس

آغاز به کار 15 کانال انتخاباتی استان فارس