مطالب مرتبط:
تبلیغات زودهنگام انتخابات به هیئت های نظارت منعکس شد
خبر فوری از بهارستان/ تصمیم مهم مجلس درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان
تصاویر/ سفر مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به ماکو
مطرح کردن دین گریزی جوانان تبلیغات دشمن است
اختصاصی فارس| اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده در قم مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 08:152024-01-27سياسي

صف بهارستان و سبقت داوطلبان در تبلیغات زودهنگام


تحرکات اخیر تعدادی از داوطلبان در گلستان برای تصاحب کرسی بهارستان قبل از موعد قانونی با واکنش جدی نهادهای نظارتی و البته صدور تذکرات جدی به برخی از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شده است.

- خبرگزاری فارس- استان گلستان: داخل حال و پذیرایی جا برای نشستن نیست، عده ای داخل اتاق خواب و حتی بخشی از آشپزخانه ایستاده اند، فردی که سینی کیک و شربت در دست دارد، به سختی داخل جمعیت حرکت می کند؛ عکس بزرگی از آقای مهندس زیر پنل اسپیلت نصب شده است.

هر چند دقیقه یک بار، فردی از داخل جمعیت به سخنان مهندس واکنش نشان می دهد و با صدای بلند می گوید: احسنت! این ها توصیف بخشی از جلسات دورهمی شب ها و روزهای اخیر تعدادی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

با وجود آنکه حدود سه هفته تا آغاز تبلیغات برای نامزدهای رسیدن به ساختمان بهارستان زمان باقی مانده است؛اما اتفاقات میدانی بیانگر آن است که گویا تبلیغات زودتر از موعد آغاز شده است.

*مدعیان قانون در مدار قانون گریزی! بی تابی برای خدمت یا عطش رسیدن به قدرت سبب شده تا برخی کاندیداها به فکر دورزدن قانون بیفتند.

هر چند تعداد زیادی از نامزدها به استناد قواعد و عرف و یا ترس از برخوردهای هیات های نظارت بر مدار قانون حرکت می کنند اما تعدادی از داوطلبان هم تلا


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - انتخابات مجلس - داوطلبان - بهارستان - شورای اسلامی - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

صف بهارستان و سبقت داوطلبان در تبلیغات زودهنگام

صف بهارستان و سبقت داوطلبان در تبلیغات زودهنگام