مطالب مرتبط:
آمادگی شهرداری منطقه2 برای برگزاری مراسم باشکوه جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت ایران در ابوظبی
برگزاری مراسم نورافشانی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
مراسم نورافشانی در حرم امام خمینی (س) به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ابوظبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 21:352024-02-10سياسي

برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایروان


مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مقامات ارمنستان و ایرانیان مقیم در شهر ایروان پایتخت جمهوری ارمنستان برگزار شد.

- مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مقامات ارمنستان و ایرانیان مقیم در شهر ایروان پایتخت جمهوری ارمنستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و روز ملی جمهوری اسلامی ایران با حضور مقامات ارمنستان، سفرا، دیپلمات ها و ایرانیان مقیم و همچنین علاقمندان به انقلاب اسلامی در شهر ایروان پایتخت جمهوری ارمنستان برگزار شد.

در این مراسم مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان طی سخنانی، فرارسیدن سالروز این رویداد خجسته را به عموم ملت شریف ایران به ویژه هم وطنان مقیم و ایران دوستان تبریک گفت.

وی سپس به اهم دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی، فناوری و نظامی طی بیش از چهار دهه گذشته پرداخت و کسب رتبه و جایگاه برتر در سطح منطقه در حوزه هایی همچون تولید علم، نانوتکنولوژی، پزشکی و صنایع موشکی و توسعه نیروی انسانی را مورد اشاره قرار داد.

سفیر ایران در ارمنستان در بخش دیگری از سخنان خویش ضمن اشاره به روابط ممتاز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، انجام دیدارهای متقابل مقامات دوکشور را موجب پویایی روا


برچسب ها: سالگرد پیروزی انقلاب - پیروزی انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - پیروزی انقلاب اسلامی ایران - ارمنستان - ایران - جمهوری ارمنستان
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایروان

برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایروان