مطالب مرتبط:
45 درصد اعتبارات عمرانی سیستان و بلوچستان تخصیص یافت
کشف تخلف میلیاردی توزیع سوخت در سیستان و بلوچستان
استخدام کارشناس برنامه ریزی فروش در C.CLASS در تهران
استخدام کارشناس برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد در ایران ارقام در تهران
برنامه ریزی برای تخصیص ترکیبی ارز کالاهای اساسی در سال آینده/ دلایل چالش های بازار گوشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 10:452024-02-02سياسي

تشریح نحوه توزیع اعتبارات عمرانی سیستان و بلوچستان در شورای برنامه ریزی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: 45 درصد اعتبارات عمرانی استان در سال 1402 به صورت نقدی و اسناد تخصیص پیدا کرده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: 45 درصد اعتبارات عمرانی استان در سال 1402 به صورت نقدی و اسناد تخصیص پیدا کرده است.

مهرداد عرب اول امروز، 13 بهمن در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر با اشاره به آخرین وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه ای بیان کرد: تا 12 بهمن ماه از مجموع اعتبارات استانی که به میزان 56 هزار و 780 میلیارد ریال از 6 منبع در این شورا مصوب و ابلاغ شده، 23 هزارو 250 میلیارد ریال به صورت نقدی تخصیص پیدا کرده و در اختیار دستگاه ها قرار گرفته است.

وی با بیان این که یک هزار و 410 میلیارد ریال نیز به صورت اسنادی تخصیص پیدا کرده است، افزود: در مجموع 43 درصد اعتبارات استانی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان توزیع شد.

این مقام مسوول گفت: حدود 9 ردیف متفرقه ابلاغی به سیستان و بلوچستان نیز داشتیم که در جلسات مختلف شورا مصوب شد و 18 هزار و 870 میلیارد ریال هم از محل ردیف های متفرقه به استان ابلاغ شده که هشت هزار و 960 میلیارد ریال آن تخصیص نقدی و یک هزار میلیارد ریال هم به صورت اسناد بوده است .


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - اعتبارات عمرانی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - برنامه ریزی - اعتبارات - بلوچستان - رییس سازمان مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نحوه توزیع اعتبارات عمرانی سیستان و بلوچستان در شورای برنامه ریزی

تشریح نحوه توزیع اعتبارات عمرانی سیستان و بلوچستان در شورای برنامه ریزی