مطالب مرتبط:
شورای مسلمانان آمریکا اتهام زنی رییس مجلس نمایندگان پیشین را محکوم کرد
شورای مسلمانان آمریکا اتهام زنی رییس پیشین مجلس نمایندگان را محکوم کرد
سخنگوی وزارت خارجه : تکرار اتهام بی اساس به ایران ، توطئه ی کسانی است که منافع خود را در کشیدن مجدد پای آمریکا به معرکه ای تازه در منطقه می بینند
سخنگوی وزارت خارجه: گروه های مقاومت در منطقه در اقدامات خود از ایران دستور نمی گیرند / تکرار اتهام بی اساس به ایران، توطئه ی کسانی است که منافع خود را در کشیدن مجدد پای آمریکا به معرکه ای تازه در منطقه می بینند
اتهام زنی و حمله دوباره انگلیس به ایران: باید برخورد کنیم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 14:302024-01-29بين الملل

آمریکا به جای اتهام زنی به ریشه مشکلاتش بپردازد!


یک کارشناس سیاسی در شبکه ایکس اتهام زنی اخیر آمریکا به کشورمان را رد کرد و نوشت: به جای اتهام زنی به ایران بابت هر اتفاقی که در منطقه رخ می دهد، - یک کارشناس سیاسی در شبکه ایکس اتهام زنی اخیر آمریکا به کشورمان را رد کرد و نوشت: به جای اتهام زنی به ایران بابت هر اتفاقی که در منطقه رخ می دهد، آمریکا بهتر است به ریشه مشکلات بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا نصری حقوق دان و کارشناس سیاسی در توییتی نوشت: ایران هیچ کنترل مؤثری بر گروه هایی که سال هاست در برابر حضور آمریکا در عراق و سوریه مبارزه می کنند اِعمال نمی کند.

ایران همچنین نمی تواند خشم و استیصال این گروه ها از کشتار مردم غزه توسط اسراییل را تسکین کند! به جای اتهام زنی به ایران بابت هر اتفاقی که در منطقه رخ می دهد، آمریکا بهتر است به ریشه مشکلات بپردازد! 1- نیروهای نظامی خود را به خانه برگردانید! 2- اسراییل را به توقف نسل کشی در غزه وادار سازید! 3- اسراییل را مجبور کنید به اشغال سرزمین های فلسطین پایان بخشد!


برچسب ها: اتهام زنی - کارشناس سیاسی - آمریکا - اتهام - ایران - کارشناس - مشکلات
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به جای اتهام زنی به ریشه مشکلاتش بپردازد!

آمریکا به جای اتهام زنی به ریشه مشکلاتش بپردازد!