مطالب مرتبط:
ترقه بازی حادثه ساز در چین (فیلم)
انفجار وحشتناک در پیاده رو به دلیل ترقه بازی دو کودک + فیلم
دشمنان از ارتقاء علمی کشور هراس دارد
120 میلیون دلار خودروی ساخته شده وارد کشور شد |
تاج:شش دستگاه VAR وارد کشور شده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 13:052024-02-14سياسي

ایزدخواه: دشمنان نمی توانند با این ترقه بازی ها ضربه ای به کشور وارد کنند


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام خرابکارانه دشمنان در انفجار خط لوله گاز در استان فارس تاکید کرد: زیرساخت های اقتصادی کشور به شدت قوی است و از لحاظ زیرساختی و زیربنایی در وضعیت خیلی خوب قرار داریم و با انفجار یک خط انتقال گاز .

- با اشاره به اقدام خرابکارانه در انفجار خط لوله گاز در استان فارس ایزدخواه: دشمنان نمی توانند با این ترقه بازی ها ضربه ای به کشور وارد کنند نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام خرابکارانه دشمنان در انفجار خط لوله گاز در استان فارس تاکید کرد: زیرساخت های اقتصادی کشور به شدت قوی است و از لحاظ زیرساختی و زیربنایی در وضعیت خیلی خوب قرار داریم و با انفجار یک خط انتقال گاز اتفاقی در کشور نخواهد افتاد.

روح الله ایزدخواه در گفت وگو با ایسنا اقدام خرابکارانه انفجار خط لوله گاز در استان فارس را انتقام گیری آمریکا، رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب به دلیل مشارکت بالای مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و گفت: وقتی که دشمن از آگاهی، حضور و بصیرت مردم ناامید می شود، دست به اقدامات ضد امنیتی می زند و این کار نیز سابقه دارد و از ابتدای انقلاب تاکنون اینگونه بوده است.


برچسب ها: اقدام خرابکارانه - نماینده مردم تهران در مجلس - انفجار - نماینده مردم تهران - مجلس شورای اسلامی - لوله گاز - استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

ایزدخواه: دشمنان نمی توانند با این ترقه بازی ها ضربه ای به کشور وارد کنند

ایزدخواه: دشمنان نمی توانند با این ترقه بازی ها ضربه ای به کشور وارد کنند