مطالب مرتبط:
حضور معنادار مردم در مراسم 22 بهمن طلیعه انتخاباتی پرشور است
امام جمعه اردستان: دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است
حضور پرشکوه مردم در انتخابات باعث سربلندی کشور و بازدارندگی دشمن خواهد شد
حضور ایران در لیگ ملت های والیبال قطعی شد
حضور والیبال ایران در لیگ ملت های 2025
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 14:002024-02-14سياسي

جوکار: دشمن از مردم ایران به دلیل حضور در راهپیمایی 22 بهمن عصبانی است


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: دشمن از ملت ایران به دلیل حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و ثبت اثر تاریخی به شدت عصبانی است لذا به دنبال انتقام گیری از ملت و انقلاب کشورمان هستند که نباید به آنها اجازه انجام اقدامات تروریستی را داد.

- رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: دشمن از ملت ایران به دلیل حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و ثبت اثر تاریخی به شدت عصبانی است لذا به دنبال انتقام گیری از ملت و انقلاب کشورمان هستند که نباید به آنها اجازه انجام اقدامات تروریستی را داد.

محمد صالح جوکار در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به اقدام خرابکارانه و انفجار در خط لوله گاز بروجن اظهار کرد: یکی از راهبردهای مورد تاکید مقام معظم رهبری بحث امنیت است مبنی بر این که دشمن می خواهد با ایجاد ناامنی، امنیت را به هم زده و انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد.

وی اضافه کرد: این که اخیرا شاهد انفجارهایی هستیم و قبل از آن انفجار تروریستی در جمع مردم را داشتیم و امروز هم شاهد اقداماتی در حوزه اقتصادی و انرژی هستیم لذا باید همه هم و غم خود را بر این موضوع بگذاریم که دشمن نتواند راهبرد خود را محقق کند.

وی با تاکید بر این که ما باید راهبرد امنیت پایدار برای مشارکت گسترده مردم را محقق کنیم، گفت: البته طبق آنچه در رسانه های دشمن اعلا


برچسب ها: راهپیمایی 22 بهمن - کمیسیون امور داخلی کشور - اقدامات تروریستی - راهپیمایی - ثبت اثر تاریخی - رییس کمیسیون - حضور باشکوه
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: دشمن از مردم ایران به دلیل حضور در راهپیمایی 22 بهمن عصبانی است

جوکار: دشمن از مردم ایران به دلیل حضور در راهپیمایی 22 بهمن عصبانی است