مطالب مرتبط:
تیغ ناترازی برق و گاز بر گلوی کارخانه های فولاد
موانع صادرات برق؛ از نیروگاه های فرسوده تا ناترازی
رونمایی از 4 محصول جدید دانش بنیان حوزه کشاورزی
5 درصد شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی فعالیت می کنند
نخستین دوره از رویدادهای نمادیران در حوزه غذا و کشاورزی برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 11:252024-02-13اقتصادي

رفع ناترازی و ناهماهنگی با مدیریت توامان مصرف آب و برق در حوزه کشاورزی


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: یکی از موضوعات اساسی و دغدغه های اصلی وزارت نیرو در حال حاضر مدیریت توامان مصرف آب و برق در کشور است که حاصل آن موجب رفع ناترازی و ناهماهنگی در دستگاه های بین بخشی در مدیریت مصرف آب و برق خواهد شد.

- ایسنا/زنجان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: یکی از موضوعات اساسی و دغدغه های اصلی وزارت نیرو در حال حاضر مدیریت توامان مصرف آب و برق در کشور است که حاصل آن موجب رفع ناترازی و ناهماهنگی در دستگاه های بین بخشی در مدیریت مصرف آب و برق خواهد شد.

  بهنام نجفی امروز (سه شنبه 24 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در کشت و توسعه گلخانه ای در استان، افزود: کشاورزی داریم که 30 لیتر در ثانیه برداشت آب دارد و به کشت محصولاتی مثل گوجه فرنگی و هندوانه مبادرت می کند و در زمان برداشت حتی نمی تواند هزینه کارگر سر زمین را نیز از آن برداشت کند.

وی ادامه داد: در سوی دیگر یک شرکت دانش بنیان در یکی از شهرها با برداشت 30 لیتر در ثانیه با کشت مدرن تواسته است بازارهای خارجی را پوشش دهد و در سفر دی ماه رییس جمهور به زنجان فاز نخست آن به بهره برداری رسید.


برچسب ها: معاون حفاظت و بهره برداری - شرکت آب منطقه ای زنجان - آب و برق - مصرف آب - مدیریت - شرکت آب منطقه ای - مدیریت مصرف آب
آخرین اخبار سرویس:

رفع ناترازی و ناهماهنگی با مدیریت توامان مصرف آب و برق در حوزه کشاورزی

رفع ناترازی و ناهماهنگی با مدیریت توامان مصرف آب و برق در حوزه کشاورزی