مطالب مرتبط:
بیمه ملت بزرگترین مرکز فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری در جنوب کشور را افتتاح کرد
سرمایه گذاری 90 هزار میلیارد ریالی دولت برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد
430 میلیارد ریال طرح در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری شده است
سرمایه گذاری 250 هزار میلیارد ریالی در طرح های آزادراهی آذربایجان شرقی
سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد ریالی دولت سیزدهم در گرمه خراسان شمالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 10:352024-01-31دانش

بورسیه سرمایه گذاری برای تحولات آینده حوزه علم و فناوری است


معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: بورسیه دانشجویی هزینه هایی برای کشور دارد اما این هزینه سرمایه گذاری برای تحولات آینده حوزه علم و فناوری است و کشور نباید از آن بی بهره باشد.

- ایسنا/کرمان معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: بورسیه دانشجویی هزینه هایی برای کشور دارد اما این هزینه سرمایه گذاری برای تحولات آینده حوزه علم و فناوری است و کشور نباید از آن بی بهره باشد.

دکترهاشم داداش پورصبح امروز 11 بهمن ماه در هفتاد و سومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: این نشست با این هدف برگزار شده که برای ترم آینده با توجه به رویکردهای سازمان امور دانشجویان و گفتگوها، نقشه راه را ترسیم کنیم و پایانی نیک داشته باشیم.

وی با گرامیداشت یاد شهدای حمله تروریستی کرمان اظهار کرد: این اقدام نشان داد خونی که چهار سال قبل ریخته شد، همچنان جاری است و امیدواریم این خون ها چراغ راه همه ما باشد.

داداش پور در ادامه با اشاره به اینکه سازمان امور دانشجویان و دانشگاه های کشور برای زیست سالم دانشجویی تلاش می کنند، گفت: تحول خواهی، مردمی بودن و دانشجو محور بودن و عدالت خواهی سه کلیدواژه ای است که دولت سیزدهم آن را مطرح کرد و ما به عنوان یکی از اجزای حاکمیت به ای


برچسب ها: سازمان امور دانشجویان - رییس سازمان امور دانشجویان - امور دانشجویان - سرمایه گذاری - علم و فناوری - معاون وزیر علوم - دانشجویان
آخرین اخبار سرویس:

بورسیه سرمایه گذاری برای تحولات آینده حوزه علم و فناوری است

بورسیه سرمایه گذاری برای تحولات آینده حوزه علم و فناوری است