مطالب مرتبط:
تلاش شورای کرج برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی و متروی کرج
ترافیک سنگین در آزادراه های البرز
وضعیت جاده ها / ترافیک سنگین در آزادراه های البرز
کاشت بیش از 250 اصله درخت در مسیر بزرگراه های شهید هاشمی و آزادگان
طرح ویژه نگهداشت بزرگراه شهید بابایی در منطقه یک اجرا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 11:252024-02-13سياسي

بزرگراه شمالی کرج به آزادراه همت متصل می شود


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: تمرکز شورای ششم بر تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام مانند آزادراه شهید سلیمانی و پروژه قطار شهری است.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: تمرکز شورای ششم بر تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام مانند آزادراه شهید سلیمانی و پروژه قطار شهری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین مهاجری روز سه شنبه 24 بهمن در جمع خبرنگاران، با اشاره به اولویت های کاری شورای ششم اظهار کرد: این شورا بنای خود را بر این گذاشته که در کنار آغاز برخی پروژه ها، بر روی تکمیل پروژه های نیمه کاره تمرکز کند.

وی با بیان اینکه بزرگراه شمالی و قطار شهری مهمترین این پروژه ها هستند، ادامه داد: برای تکمیل به موقع این پروژه ها، به تامین منابع مالی کافی نیاز بود.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: در همین راستا امسال 540 میلیارد تومان به بزرگراه شمالی اختصاص یافت که این آمادگی وجود دارد که مبالغ بیشتری هم اختصاص یابد.

مهاجری اذعان کرد: خوشبختانه بودجه سال 1401 شهرداری کرج به صورت 100 درصد محقق شده و امید است در سال جاری نیز این اتفاق رقم بخورد.

وی تصریح کرد: همچنین متمم بودجه نیز حدود 85 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و همین موضوع موجب شد بتوانیم پروژه های خوبی را آغاز و


برچسب ها: شورای اسلامی شهر کرج - رییس کمیسیون عمران - پروژه های عمرانی نیمه تمام - پروژه ها - شورای اسلامی شهر - پروژه - کمیسیون عمران
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه شمالی کرج به آزادراه همت متصل می شود

بزرگراه شمالی کرج به آزادراه همت متصل می شود