مطالب مرتبط:
افتتاح 71 پروژه کشاورزی دهه فجر در مازندران
افتتاح 69 پروژه جهاد کشاورزی استان مرکزی در دهه فجر
نمایش کَل از چهارمحال و بختیاری برگزیده بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر شد
بهره برداری از 69 پروژه بخش کشاورزی استان مرکزی در دهه فجر
بهره برداری از107 پروژه بخش کشاورزی آذربایجان شرقی با اعتبار 13 هزارمیلیارد ریال در دهه فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 14:552024-01-30اقتصادي

89 پروژه بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: برای دهه مبارک فجر امسال 89 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار هزینه شده 373 میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: برای دهه مبارک فجر امسال 89 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار هزینه شده 373 میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد.

حسین برزگر 10 بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات چهارمحال و بختیاری با اشاره به همت دولت در بخش کشاورزی و خروج از رکود این بخش، اظهار کرد: برنامه ریزی برای رشد تولید متناسب با رشد جایگزین مطلوب جمعیت در سال جاری 2.

5 درصد بود که با توجه به بارندگی ها و تکمیل حدودی زنجیره های ارزش تولیدات بخش کشاورزی بیش از چهار درصد افزایش داشت، البته پیش بینی افزایش تولید بیش از 80 هزار تن بود، به طوری که تولیدات بخش کشاورزی از یک میلیون و 630 هزار تن به بیش از یک میلیون و 730 هزار تن تولید رسید.

وی با اشاره به اینکه تعداد بهره برداران بخش کشاورزی 83 هزار نفر است، افزود: تعهد اشتغال یک سال گذشته 2600 نفر بوده که تاکنون بیش از 91 درصد تعهد اشتغال در سامانه رصد ثبت شده و امید است تا پایان امسال 100 درصد تحقق تعهد اشتغال انجام خواهد شد.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - بخش کشاورزی - کشاورزی - پروژه بخش کشاورزی - چهارمحال - سازمان جهاد کشاورزی - تولیدات بخش کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

89 پروژه بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود

89 پروژه بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود