مطالب مرتبط:
راه اندازی سه هنرستان جوار صنعت، معدن و کشاورزی در مناطق مستعد استان سمنان/ انتخابات یک کنش سیاسی ملی است
مجتمع های «شوق زندگی» در 6 استان راه اندازی شد
افتتاح و راه اندازی 773 طرح عمرانی استان یزد در دهه فجر
ستاد تبین گفتمان انقلاب اسلامی دراداره کل اوقاف سمنان راه اندازی شد
پایگاه اطلاع رسانی بوم گردی های استان کرمان راه اندازی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 12:452024-01-30سياسي

محکمه صلح در استان سمنان راه اندازی می شود


با ساز و کارهایی که پیش بینی شده است و به موجب قانون جدید شوراهای حل اختلاف، محکمه صلح در آینده نزدیک در این استان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان ظهر امروز در پنجمین نشست مسؤولان قضایی با وی که در سالن شهدای هفتم تیر دادگستری کل این استان برگزار شد، اهتمام به تکمیل و اجرای مأموریت های باقی مانده سال جاری را عامل خدمت رسانی بی منت و در خور شأن به مردم عنوان کرد.

وی با برشمردن فضیلت های ماه رجب اظهار کرد: درگاه باری تعالی از بندگانی که لحظات این ماه مبارک را غنیمت می شمارند و با آرزوی مغفرت، عزم جدی در جهت جلب رضایت الهی دارند، استقبال می کند.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: هر چه عیار بندگی بیشتر باشد، میزان و فرصت خدمت به مخلوقات خداوند افزایش می یابد؛ به عبارتی خداوند منان به دنبال افزایش قدر و منزلت انسان ها است و پاداشی جز تقرب را لایق و شایسته نمی داند.

عبداللهی با اشاره به اولویت های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات، در زمینه اجرای چهار اصل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت گفت: هر آنچه مانع تحقق این مأموریت ها شود، باید از بین برود؛ انتخابات نماد استقلال و عزت کشور است و نباید بروز رفتارهای غیرقانونی سبب خدشه دار شدن به صلابت کشور شود.


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان سمنان - استان سمنان - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - استان - دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

محکمه صلح در استان سمنان راه اندازی می شود

محکمه صلح در استان سمنان راه اندازی می شود