مطالب مرتبط:
اتهام پراکنی کامرون علیه ایران در پی سومین دور تجاوز غیرقانونی انگلیس و آمریکا علیه یمن
واکنش شدیداللحن ایران به حملات آمریکا در سوریه و عراق/مرکز مستشار ایران در سوریه: عواقب وخیمی در انتظار آمریکاست
واکنش ایران به حملات نظامی آمریکا به مناطقی در عراق و سوریه
ایران،حملات نظامی آمریکا به عراق وسوریه رامحکوم کرد
سفیر ایران در سوریه: حملات آمریکا با هدف انتقام از جامعه مقاومت انجام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 07:252024-02-04بين الملل

اتهام پراکنی کامرون علیه ایران همزمان با حملات علیه یمن


دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس در پی سومین دور تجاوز نظامی و غیرقانونی این کشور علیه یمن، اتهام های بی اساس و نخ نما درباره مداخله ایران در عملیات نیروهای مقاومت منطقه را تکرار کرد و مدعی شد که چنین رفتارهایی قابل تحمل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، کامرون در گفت وگو با هفته نامه ساندی تایمز، ادعا کرد: باید برای تهران پیام روشنی ارسال شود که اقدامات این کشور را برنمی تابیم و کاری که آنها از طریق گروه های نیابتی خود انجام می دهند، غیرقابل قبول است.

وی با اشاره به ملاقات اخیرش با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد (داووس) گفت: من با وزیر امور خارجه ایران گفت وگوی صریحی داشتم و گفتم که اینها گروه های نیابتی شما هستند و نمی توانید مسئولیت خود را در قبال آنها سلب کنید.

البته می توانید ادعا کنید که آنها یک مقدار استقلال دارند، اما شما آنها را ایجاد کردید، از آنها پشتیبانی کردید، حمایت مالی کردید، سلاح در اختیارشان قرار دادید؛ در نهایت شما در قبال کارهایی که انجام می دهند، پاسخگو خواهید بود.

وی درحالی این مطلب را بیان کرد که ساعاتی پیش فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) موسوم به سنتکام از سومین دور عملیات مشترک این کشور و انگلیس علیه مواضع ارتش یمن خبر داد.


برچسب ها: وزیر امور خارجه - وزیر امور خارجه ایران - امور خارجه - حسین امیرعبداللهیان - کامرون - وزیر خارجه انگلیس - مجمع جهانی اقتصاد
آخرین اخبار سرویس:

اتهام پراکنی کامرون علیه ایران همزمان با حملات علیه یمن

اتهام پراکنی کامرون علیه ایران همزمان با حملات علیه یمن