مطالب مرتبط:
فعال سیاسی اصلاح طلب: انتخاب نمایندگان اصلح در خانه ملت برای حل مشکلات کشور لازم است
5 نکته که باید قبل از انتخاب دکمه سرآستین بدانید
بازی فکری؛ اگه جای این دو آقای تحت تعقیب بودی کجا رو برای قایم شدن انتخاب میکردی؟
جامعه روحانیت مبارز خطاب به مردم: روز 22 بهمن نشان دهید پیروزی تداوم دارد /با حضور در پای صندوق رأی، وظیفه خود در انتخاب شایستگان را ادا کنید
قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری:ماده 5 ـ خبرگان با اکثریت نسبی آرای شرکت کنندگان انتخاب می‏ شوند.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 14:302024-02-09سياسي

کاندیدایی انتخاب شود که منافع ملت را اولویت بداند نه منافع شخصی


امام جمعه رشت با بیان اینکه باید برای انتخاب اصلح دقت کرد و دنبال فردی رفت که دنبال اشرافی گری نباشد، گفت: فردی را انتخاب کنید که دنبال منافع شخصی نبوده و منافع ملت را اولویت بداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با خون جوانان گلگون کفن ایران اسلامی آبیاری شده و مردم، با بصیرت و هوشیاری همواره توطئه های شوم دشمن را نقش برآب کردند.

  وی با اشاره به آیات و روایات مبنی بر اینکه مسلمان نباید از هرکسی درخواست کرده و دست نیاز به طرف آنان دراز کند، گفت: نباید از انسان های بی اصالت درخواست و دست نیازمندی دراز کرد که این موضوع به شدت مورد نهی واقع شده و تنها باید به سراغ انسان های با اصالت رفت و نیازمندی را مطرح نمود.

  امام جمعه رشت با اشاره بر قدرت نمایی یمنی ها در باب المندب و دریای سرخ و دعوت روسیه از یمن افزود: عدم حمایت آمریکا از صهیونیست ها می تواند از دیگر فرض ها و دلیل این دعوت روسی ها از رهبران یمن باشد لذا اگر آمریکا از منطقه برود منطقه آرام می گیرد که این دعوت با استقبال رهبران یمن مواجه شده است.


برچسب ها: امام جمعه رشت - به گزارش خبرگزاری فارس - انقلاب شکوهمند اسلامی - آیت الله رسول فلاحتی - انتخاب - انقلاب اسلامی ایران - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدایی انتخاب شود که منافع ملت را اولویت بداند نه منافع شخصی

کاندیدایی انتخاب شود که منافع ملت را اولویت بداند نه منافع شخصی