مطالب مرتبط:
بذرپاش: مشکل کمبود بلیت هواپیما با راه اندازی سامانه جدید برطرف می شود
ضرغامی: مشکل بیمه راهنمایان گردشگری به طور کامل برطرف شده است
مشکل پیام رسان ایتا برطرف شد.
مشکل قطعی برق شهر رومشکان برطرف شد
مشکل بیمه راهنمایان گردشگری درکشور برطرف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 10:202024-02-17اجتماعي

مشکل کدورت آب «جوانرود» و «ریژاو» برطرف شد


به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، به علت بارش شدید باران برخی منابع تامین آب در شهرهای جوانرود و ریژاو دچار کدورت شده بود که اکنون برطرف شده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، به علت بارش شدید باران برخی منابع تامین آب در شهرهای جوانرود و ریژاو دچار کدورت شده بود که اکنون برطرف شده است.

رضا داوودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش شدید بارانی که طی روزهای اخیر داشتیم، گفت: این بارش شدید باعث شد چشمه کاوات به عنوان یکی از منابع تامین آب شهر جوانرود دچار کدورت شده و برای مدت کوتاهی از مدار خارج شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در شهر جوانرود، علاوه بر چشمه کاوات چند حلقه چاه نیز در اختیار داریم، مشکل چندانی برای تامین آب مردم رخ نداد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر کدورت چشمه کاوات مرتفع شده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلی برای تامین آب جوانرود وجود ندارد.

داوودی از وقوع مشکل مشابه در منبع تامین آب شهر ریژاو شهرستان دالاهو نیز خبر داد و یادآور شد: در این منطقه نیز بلافاصله تصفیه خانه اضطراری وارد مدار و مشکل برطرف شد.

به گفته وی، در سایر شهرهای استان هیچ مشکلی از نظر کدورت و تامین آب نداشتیم.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب - بارش شدید باران - استان کرمانشاه - جوانرود - بارش شدید - کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کدورت آب «جوانرود» و «ریژاو» برطرف شد

مشکل کدورت آب «جوانرود» و «ریژاو» برطرف شد