مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 23:352024-02-03بين الملل

قُلیدون!(گفت و شنود)


با اینکه خود آمریکا با حمایت مالی و تسلیحاتی و سیاسی از جنایات رژیم صهیونیستی جنگ را آغاز کرده است ، اما یعنی انتظار دارد به هر جنایتی دست بزند و هیچ کس هم پاسخی ندهد؟! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: گفت: آمریکا به چندین نقطه و تاسیسات در عراق و سوریه حمله کرده و 16 شهید و 21 مجروح برجای گذاشته و تازه بایدن می گوید در پی گسترش جنگ نیستیم! گفتم : خود آمریکا با حمایت مالی و تسلیحاتی و سیاسی از جنایات رژیم صهیونیستی جنگ را آغاز کرده است .

یعنی انتظار دارد به هر جنایتی دست بزند و هیچ کس هم پاسخی ندهد؟! گفت: نقاط مورد حمله آمریکا؛ بوکمال، دیرالزور و المیادین بوده است یعنی دقیقاً به خط دفاعی نیروهای مقاومت در مقابل تروریست های داعش حمله کرده است.

گفتم: این هم سند دیگری از وابستگی داعش به آمریکا و اسراییل.

حالا باید نیروهای مقاومت به ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در سواحل بحرین حمله کنند.

این فاصله برای حشد الشعبی ششصد کیلومتر و برای انصارالله 1300 کیلومتر است که کاملاً در بُرد موشک ها و پهپادهای مقاومت است.

گفت: رسانه های آمریکایی از یکسو اعلام کرده اند که حملات آمریکا کارساز نبوده است و از سوی دیگر روی حرف بایدن مانور داده اند که آمریکا قصد گسترش جنگ را ندارد!  گفتم: از ترس انتقام به این ترفند روی آورده اند! مردم محل دو تن از


برچسب ها: جنایات رژیم صهیونیستی - آمریکا - رژیم صهیونیستی - نیروهای مقاومت - حمایت مالی - صهیونیستی - نیروی دریایی آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

قُلیدون!(گفت و شنود)

قُلیدون!(گفت و شنود)