مطالب مرتبط:
ویدئو بحث برانگیز از برگزاری یک جشن ایرانی در تاجیکستان
برگزاری جلسه بررسی و تدوین مصوبات دومین سفر استانی رییس جمهور به استان هرمزگان
روایت دریادار ایرانی از مأموریت ناوگروه 86
روایت دریادار ایرانی از مأموریت ناوگروه 86
برگزاری جلسه بررسی مصوبات دومین سفر استانی رییس جمهور به هرمزگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 15:402024-01-31سياسي

خاطرات ناب دریادار ایرانی از برگزاری نماز جماعت روی عرشه کشتی در سفر به دور دنیا


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مأموریت 232 روزه 360 درجه (ناوگروه 86)، گفت: هیچکس فکر نمی کرد که ناوی کاملا ایرانی با این تناژ در سفر به دور دنیا موفق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در  همایش اقتدار 360 در چهل و پنجمین فجر انقلاب که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه رازی برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون پاک شهدا دانست.

*ادای احترام فرمانده نیروی دریایی ارتش به مقام شامخ شهدا وی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آن روز انصافا نیروی دریایی خوب عمل و کار کرد در خصوص منظور معظم له از آن روز ، گفت: این کلام معظم له به عملیات مروارید در شمال خلیج فارس، 67 روز بعد از شروع جنگ تحمیلی در آذرماه برمی گردد که بازوی نظامی رژیم بعثی قطع شد.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش برکات این عملیات را در مدیریت جنگ و حفظ اقتصاد جنگ بیان کرد و افزود: طی این عملیات شاهرگ اقتصادی دشمن قطع و شاهرگ اقتصادی کشور ایران باز ماند.

وی تصریح کرد: از زمان جنگ تا به امروز همچنان اسکورت کشتی ها را در راستای تأمین امنیت اقتصاد کشور در دوردست عهده دار هستیم.


برچسب ها: فرمانده نیروی دریایی ارتش - فرمانده نیروی دریایی - نیروی دریایی ارتش - نیروی دریایی - جمهوری اسلامی ایران - ایران - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات ناب دریادار ایرانی از برگزاری نماز جماعت روی عرشه کشتی در سفر به دور دنیا

خاطرات ناب دریادار ایرانی از برگزاری نماز جماعت روی عرشه کشتی در سفر به دور دنیا