مطالب مرتبط:
نعمت گاز به تمام شهرها و 98 درصد روستاهای استان کرمانشاه رسید
پروژه های شهرستان ورامین با اولویت مناطق کم برخوردار طراحی شده است
تأمین حدود 98 درصد کالاهای مورد نیاز شرکت ملی گاز از سوی تولیدکنندگان داخلی
خداحافظی 50 درصد مردم با دندانپزشکی
تنها کشور دنیا که در تمام خانه هایش لوله کشی گاز دارد ایران است؛ اما مردم خبر ندارند! دستاوردهای انقلاب را به مردم بگوییم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 22:402024-02-09سياسي

98 درصد مردم شهرستان پاوه از نعمت گاز برخوردار هستند


علیرضا حیدری فرماندار پاوه با اشاره به برخورداری 98 درصدی شهرستان پاوه از نعمت گاز گفت: به زودی شهرستان پاوه سبز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علیرضا حیدری فرماندار پاوه در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته 20 بهمن ماه در سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله) در خصوص مراحل پنج گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی؛ هدف از انقلاب اسلامی را رسیدن به تمدن نوین اسلامی ازنظر رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: هنر بزرگ امام در آن دوران شکل گیری انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی پس از وقوع انقلاب بود و اکنون ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم.

وی در تبیین تحقق دولت اسلامی بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری افزود:  ازنظر معظم له دولت اسلامی  دولتی است که بر اساس الگوها و معیارهای کاملاً اسلامی بناشده باشد لذا نقش آفرینی مردم و سهم هر ایرانی در تحقق این امر کاملاً مبرهن و آشکار است.

 فرماندار پاوه بابیان اینکه ارکان اصلی قوه مقننه و مجریه توسط خود مردم انتخاب می شوند گفت: اگر مردم در انتخابات ها دقت کنند و همواره با بصیرت و آگاهی  و تحقیق کافی نسبت به انتخاب افراد اصلح و کارآمد و مؤمن و انقلابی و دلسوز به اسلام و کشور اقدام کنند و در انتخابات حضور آگاهانه  داشته باشند نقش خود را به درستی ایفا کرده اند.


برچسب ها: اسلامی - انقلاب اسلامی - شهرستان پاوه - دولت اسلامی - انقلاب - مقام معظم رهبری - فرماندار پاوه
آخرین اخبار سرویس:

98 درصد مردم شهرستان پاوه از نعمت گاز برخوردار هستند

98 درصد مردم شهرستان پاوه از نعمت گاز برخوردار هستند