مطالب مرتبط:
مجوز مجلس به دولت برای تأمین مالی طرح های نیروگاه های برق اتمی با استفاده از سرمایه گذاری خارجی/ خرید برق از نیروگاه اتمی بوشهر بر اساس هزینه تمام شده انجام می شود
سرمایه گذاری 3000 میلیارد تومانی دولت برای انتقال خط دوم گاز اردبیل
دولت مکلف به پرداخت 85 درصد از هزینه سامانه های آبیاری نوین و بازسازی قنوات شد
نقش تعاونی های کشاورزی در کاهش هزینه های دولت
ساز وکار مجلس برای پرداخت سهم دولت به صندوق بیمه محصولات کشاورزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 16:552024-01-24سياسي

هزینه تراشی 103 هزارمیلیارد تومانی مجلس برای دولت


رییس جمهور در جلسه امروز دولت با یادآوری اصل 75 قانون اساسی همه نهادها و دستگاه ها را به پرهیز از ایجاد تعهدات مالی بدون پشتوانه توصیه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه مجازی خود نوشت: آقای رییس جمهور در جلسه امروز دولت با یادآوری اصل 75 قانون اساسی همه نهادها و دستگاه ها را به پرهیز از ایجاد تعهدات مالی بدون پشتوانه توصیه کردند و فرمودند رییس سازمان برنامه و بودجه می بایست زمینه هرگونه ناترازی بودجه را شفاف سازی و اطلاع رسانی کند .

منظور همچنین امروز در جریان رسیدگی لایحه بودجه در مجلس نیز در مخالفت با هزینه تراشی بدون پشتوانه منابع درآمدی از سوی نمایندگان مجلس، اعلام کرد: تصمیمات شما در مجموع 103 هزار میلیارد تومان هزینه ایجاد کرده است که باعث ناترازی هدفمندی یارانه ها می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه همچنین گفت: هر ساله بخشی از کسانی که باید حق بیمه بپردازند، به عائله دولت اضافه می شوند، با این روندی که پیش می رویم، که قرار نیست، هیچ کس سهم بیمه خود و سهم کارفرمایی بیمه را بدهد و لذا به زودی همه جزء عائله دولت می شوند.

پایان پیام/


برچسب ها: سازمان برنامه و بودجه - برنامه و بودجه - سازمان برنامه - رییس سازمان - میلیارد تومان - بودجه - سازمان برنامه و بودجه کشور
آخرین اخبار سرویس:

هزینه تراشی 103 هزارمیلیارد تومانی مجلس برای دولت

هزینه تراشی 103 هزارمیلیارد تومانی مجلس برای دولت