مطالب مرتبط:
یک مصدوم واژگونی اتوبوس کارگران در بیمارستان فوت کرد/ عیادت استاندار سمنان از مصدومان
واژگونی وحشتناک اتوبوس کارگران | 2 فوتی و 25 مصدوم
واژگونی اتوبوس کارگران در سمنان/ 2 نفر جان باختند
مرگ دو کارگر و 25 زخمی بر اثر واژگونی اتوبوس حامل کارگران
اجمالی/ واژگونی اتوبوس حامل کارگران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 16:152024-01-24حوادث

افزایش تلفات واژگونی اتوبوس کارگران به 3 نفر/ عیادت استاندار از مصدومان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از جان باختن یکی از کارگران بستری شده سانحه واژگونی کارگران در سمنان خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از جان باختن یکی از کارگران بستری شده سانحه واژگونی کارگران در سمنان خبر داد و گفت: شمار تلفات این سانحه به سه نفر رسید.

دکتر پژمان قراییان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه در مجموع واژگونی اتوبوس حامل کارگران یک شرکت تولیدی در محور سمنان به مهدیشهر سه فوتی و 31 مصدوم بر جا گذاشت.

وی ادامه داد: 31 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در محور سمنان به مهدیشهر در ساعت پنج و 56 دقیقه صبح امروز توسط اورژانس به وسیله 7 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه خودروی آمبولانس هلال احمر به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان منتقل شدند و 6 مصدوم نیز به صورت سرپایی به مرکز درمانی مراجعه کردند.

قراییان ادامه داد: از مجموع مصدومان تاکنون 9 بیمار ترخیص و 10 بیمار در بیمارستان کوثر سمنان بستری هستند و از سه فوتی حادثه تصادف اتوبوس، یک سرنشین در صحنه فوت کرد، اقدامات درمانی برای دو سرنشین نیز به دلیل وخامت حالشان نتیجه نداد و در بیمارستان کوثر جان باختند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی استان - کارگران - اورژانس پیش بیمارستانی - علوم پزشکی استان سمنان - واژگونی اتوبوس - سمنان - واژگونی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تلفات واژگونی اتوبوس کارگران به 3 نفر/ عیادت استاندار از مصدومان

افزایش تلفات واژگونی اتوبوس کارگران به 3 نفر/ عیادت استاندار از مصدومان