مطالب مرتبط:
با تخلفات انتخاباتی در استان اصفهان بدون تبعیض برخورد می شود
عکس | برخورد گرم مسی با یک شیخ عربستانی
از «بالاخره طائب رد صلاحیت شد یا تائب؟» تا «وعده یک گروه اصولگرا برای برخورد با پدرخواندگی، کیف کش ها، دامادها و چهره های تکراری»
قلب قطار متروی ملی در دست جهادگران دانشگاهی
برخورد جدی با عاملان قاچاق کالاهای سلامت محور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 12:152024-02-01حوادث

عابرین مقصر برخورد با قطار هستند


سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: افرادی که از محل های غیرمجاز خطوط راه آهن تردد کنند در صورت وقوع حادثه مسوول حوادث رخ داده خواهند بود.

- سرهنگ عبدالحسین زارع سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه در خصوص تردید وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری از روی خط راه آهن اظهار کرد: رعایت موارد ایمنی هنگام نزدیک شدن به خط آهن و حریم آن ها الزامی بوده و عبور کردن از روی خط راه آهن برای وسایل نقلیه و عابران پیاده در محل های غیرمجاز علاوه بر اینکه ممنوع است عملی بسیار خطرناک هست.

وی افزود: عبور وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری ازیک طرف خط آهن به طرف دیگر آن فقط باید در گذرگاه ها و معابر مجاز انجام گرفته و از تردد در خارج از این محل ها لازم است خودداری گردد در غیر این صورت فرد متخلف مسوول هرگونه حادثه و ایراد خسارت هست.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه در محل تقاطع راه آهن و محل های مجاز هرچند علامتی وجود نداشته باشد باید به طور کامل توقف کنند و پس از اطمینان از بی خطر بودن معبر، از تقاطع بگذرند و چنانچه قطار نزدیک باشد تا عبور آن نباید از تقاطع عبور کنند.

وی ادامه داد: چنانچه عبور وسایط نقلیه موجب خرابی یا انحراف قسمتی از ریل، خاک ریز و سایر تأسیسات مربوط به راه آهن گردد راننده علاوه بر پرداخت جزای نقدی مسوول جبرا


برچسب ها: وسایل نقلیه - استان کرمانشاه - پلیس راه استان - وسایل نقلیه موتوری - راه آهن - کرمانشاه - موتوری
آخرین اخبار سرویس:

عابرین مقصر برخورد با قطار هستند

عابرین مقصر برخورد با قطار هستند