مطالب مرتبط:
رسانه ها به مردم یاد آوری کنند تنها راه اصلاح کشور انتخابات است
رسانه ها به مردم یادآوری کنند تنها راه اصلاح کشور انتخابات است
تنها راه اصلاح کشور انتخابات است
واکنش نایب رییس جبهه اصلاحات به بیانیه «روزنه گشایی»: پایان این حرکت انشعاب است/ شرکت بی نتیجه در انتخابات بی اعتمادی جامعه به اصلاح طلبان را تشدید می کند/ وجود دست کم دو فراکسیون اقلیت و اکثریت در جبهه واقعیتی غیرقابل انکار است/ اختلاف موجود بنیادین نیست
اعلام موضع رسمی ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب در انتخابات 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 23:252024-02-19ورزشي

مسیر اصلاح کشور از انتخابات می گذرد


نماینده ولی فقیه در خوزستان در نشست با جامعه ورزش و جوانان استان پیرامون حضور حداکثری در انتخابات، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، مسیر اصلاح کشور از انتخابات می گذرد.

- ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان در نشست با جامعه ورزش و جوانان استان پیرامون حضور حداکثری در انتخابات، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، مسیر اصلاح کشور از انتخابات می گذرد.

  حجت الاسلام والمسلیمن سید عبدالنبی موسوی فرد امروز (30 بهمن) در نشست صمیمانه جامعه ورزش خوزستان با موضوع اهمیت انتخابات، اظهار کرد: جامعه ورزش مطالبات خود را عنوان کردند و مقرر شد پیگیری های لازم از سوی مسوولان حاضر در این جلسه صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که در این نشست بحث حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نیز مطرح شد، ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، واقعا مسیر اصلاح کشور از انتخابات می گذرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آن هایی که می گویند در انتخابات شرکت نمی کنیم، مدلی را جای انتخابات ارائه دهند؛ باید بگویم قطعا در دنیا مدلی برای جایگزینی انتخابات وجود ندارد.

وی تاکید کرد: باید در انتخابمان دقت کنیم و اگر فردی مطابق شاخصه های عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شود، استان خوزستان متحول خواهد شد.


برچسب ها: انتخابات - نماینده ولی فقیه در خوزستان - نماینده ولی فقیه - حضور حداکثری - خوزستان - مقام معظم - ورزش و جوانان
آخرین اخبار سرویس:

مسیر اصلاح کشور از انتخابات می گذرد

مسیر اصلاح کشور از انتخابات می گذرد