مطالب مرتبط:
تبریز، قطب شمال غرب اردوهای راهیان پیشرفت و امید کشور می شود
هفت هزار دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور و پیشرفت اعزام شدند
نشست خبری دبیر ستاد مرکز راهیان نور کشور
بارندگی شدید در شمال کشور؛ از تردد غیر ضروری خودداری کنید
شمال تا جنوب کشور درگیر پیامدهای تغییر اقلیم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 08:052024-01-30سياسي

تبریز، قطب شمال غرب اردوهای راهیان پیشرفت و امید کشور


رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه تبریز، قطب شمال غرب اردوهای راهیان پیشرفت و امید کشور است، گفت: ظرفیت های این استان بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به دانش آموزان این منطقه می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مجتبی باستان امروز در جلسه قرارگاه راهیان پیشرفت و امید سازمان بسیج دانش آموزی (قطب شمال غرب کشور) ضمن قدردانی از توجه ویژه آموزش و پرورش استان به حوزه های فرهنگی و تربیتی،  اظهار کرد: نوجوانان و جوانان در جنگ شناختی که الان دشمن به راه انداخته، بیشتر از دیگر گروه های سنی، مورد هدف قرار گرفته اند.

وی افزود: جوانان و نوجوانان برخلاف تبلیغات دشمن در پیشبرد اهداف فرهنگی و تربیتی پیشگام هستند و نمود آن را می توان در جشن های ملی-مذهبی برگزار شده، مراسم  اعتکاف، راهپیمایی ها و .

به عینه مشاهده کرد.

باستان با تاکید بر لزوم معرفی دستاوردها و تبیین پیشرفت ها و موفقیت های انقلاب اسلامی ایران، این مهم را از جمله موارد اثر گذار در آگاهی بخشی به دانش آموزان، دانست.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های اعزام دانش آموزان کشور به اردوهای راهیان پیشرفت و امید، اظهار کرد: مقرر شده است این اقدام ارزشمند در پنج قطب انجام گیرد که تبریز به عنوان قطب شمالغرب کشور میزبان دانش آموزان این منطقه خواهد


برچسب ها: سازمان بسیج دانش آموزی - بسیج دانش آموزی - جوانان - دستاوردهای انقلاب اسلامی - قطب شمال - شمال غرب - سازمان بسیج
آخرین اخبار سرویس:

تبریز، قطب شمال غرب اردوهای راهیان پیشرفت و امید کشور

تبریز، قطب شمال غرب اردوهای راهیان پیشرفت و امید کشور