مطالب مرتبط:
این خانه کوچک برنده جایزه معماری شد+ عکس
تختخواب های الهام گرفته از خانه درختی (عکس)
این خانه 33 متری برنده جایزه معماری شد+ عکس
خانه روستایی لوکس و مخفی پوتین جنجال به پا کرد! (+ویدئو و عکس)
آذرپیرا برترین آزادکار ماه جهان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 14:202024-02-01بين الملل

چه کسی در منزوی ترین خانه جهان زندگی می کند؟ (+عکس)


شایعات اینترنتی درباره این مکان منزوی و معماگونه فراوان بوده اند؛ از جمله اینکه اینجا متعلق به «بیورک»، خواننده اهل ایسلند است.

این فقط یک شایعه است، - شایعات اینترنتی درباره این مکان منزوی و معماگونه فراوان بوده اند؛ از جمله اینکه اینجا متعلق به بیورک ، خواننده اهل ایسلند است.

این فقط یک شایعه است، اما واقعا اینجا به چه کسی تعلق دارد؟  از مکانی صحبت می کنیم که تخیل را تحریک می کند: ساختمانی کوچک و سفید که از هر طرف با چمن های سبز احاطه شده و کمی آنسوتر، صخره های خطرناکی هستند که شبیه لبه انتهایی دنیا به نظر می رسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرادید، از سال 2010 تا امروز عکس های خیلی زیادی از این ساختمان در فضای اینترنت پخش شده است؛ عکس هایی که خیال مخاطبان را به پرواز درآورده و البته به شایعاتی نیز دامن زدند.

تا پیش از سال 2012 که اخبار این مکان توسط رسانه ای به نام حقایق جالب منتشر شود، به طور گسترده این باور اشتباه وجود داشت که این جزیره خانه بیورک ، خواننده و ترانه سرا ایسلندی است.

هرچند دیوید آدسون، نخست وزیر سابق ایسلند، در فوریه سال 2000 بخاطر کارهای زیادی که بیورک برای کشور انجام داده بود، واقعاً استفاده انحصاری از جزیره ای به نام Ellioaey را به او پیشنهاد داده بود، اما بیورک رسماً در سال 2004 این پیشنهاد را به دلیل اعتراض عمومی و نگرانی ها د


برچسب ها: اینترنت - شایعات - اینترنتی - مکان - منزوی - خواننده - ساختمان
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی در منزوی ترین خانه جهان زندگی می کند؟ (+عکس)

چه کسی در منزوی ترین خانه جهان زندگی می کند؟ (+عکس)