مطالب مرتبط:
115 کلاس درس جدید در اردبیل افتتاح شد
راه آهن اردبیل طی 3 ماه آینده افتتاح می شود
مولدسازی کمبود پنج هزار کلاس درس در خراسان رضوی را جبران می کند
استخدام مدیر فروش در بیمه سامان در اردبیل
دعوت به همکاری اعطای نمایندگی بیمه سامان در بیمه سامان در اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 13:032024-02-12اقتصادي

115 کلاس درس جدید در اردبیل افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلام الله صفری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خانه معلم برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال 23 مدرسه با 115 کلاس درس در سطح استان اردبیل افتتاح شد.

وی با اشاره به کمبود شدید فضای آموزشی در سطح استان اردبیل، گفت: میانگین سرانه آموزشی در کشور 6 متر مربع بوده که این میزان در استان اردبیل 4 متر مربع است و نیاز است 6 هزار و 500 مدرسه در سطح استان ساخته شود.

بهره برداری از 2 مدرسه بزرگ با 300 میلیارد تومان اعتبار مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد: 2 مدرسه بزرگ دارالفنون در ایام دهه فجر با هزینه کرد 300 میلیارد تومان در اردبیل افتتاح شد که نیاز است افتتاح مدارس بزرگ در استان افزایش یابد.

  صفری تصریح کرد: نیاز است هر سال در استان اردبیل یک هزار و 698 کلاس درس در قالب 283 مدرسه ساخته شود و اگر این مهم تحقق نیابد مشکلات حوزه آموزشی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص ساخت مدارس، گفت: ساخت 500 مدرسه به مجمع خیرین، 500 مدرسه به دستگاه های دارای مسئولیت اجتماعی محول شده و 500 مدرسه دیگر نیز از طریق منابع و اعتبارات ملی و استانی ساخته خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 61 مرکز آموزشی شبانه روزی داریم که 8 هزار دانش آموز در آن تحصیل می کنند و در راستای تج


برچسب ها: استان اردبیل - اردبیل - استان - میلیارد تومان - مدرسه - افتتاح - کلاس درس
آخرین اخبار سرویس:

115 کلاس درس جدید در اردبیل افتتاح شد

115 کلاس درس جدید در اردبیل افتتاح شد