مطالب مرتبط:
تبریز در محاصره برف و کولاک
روستاهای شهرستان خلخال در محاصره برف و کولاک قرار دارد
برف مدارس تبریز را غیرحضوری کرد
برف مدارس تبریز را غیرحضوری کرد
این شهرها برای برف و کولاک آماده باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 15:252024-01-24اجتماعي

تبریز در محاصره برف و کولاک


بارش سنگین و شدید برف همراه با برودت هوا که از ساعات بامداد امروز / چهارشنبه/ آغاز شده و ادامه دارد، کلانشهر تبریز را در محاصره برف و کولاک قرار داده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، هم اکنون بارش برف همراه با کولاک و کاهش دمای هوا، موجب ایجاد یخبندان در معابر و بیشتر خیابان های تبریز شده است و با وجود تلاش های شهرداری برای برف روبی و محلول پاشی، به دلیل شدت بارش ها این اقدامات اثرگذار نبوده است.

با اعلام شهروندان و تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی در حال حاضر خیابان های تبریز به علت نبود امکان حرکت خودروها و لغزندگی معابر با ترافیک سنگین مواجه است و متاسفانه با کمبود امکانات، محلول پاشی بعضا مقدور نشده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز با بیان اینکه کولاک شدید و بارش برف در مناطق شرقی تبریز بیشتر از سایر مناطق است، از اعزام ماشین آلات مناطق مختلف شهرداری برای بازگشایی معابر شرق تبریز خبر داد.

پرویز عباس نژاد گفت: از نیمه شب گذشته نیروهای خدمات شهری و تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز در سطح شهر به صورت آماده باش بوده و عملیات محلول پاشی و برف روبی معابر را انجام می دهند.

وی ادامه داد: به دنبال تشدید بارش برف در شرق تبریز و کولاک شدید در این منطقه جهت بازگشایی معابر به خصوص ورودی های شهر ، تجهیزات زمستانی و ماشین آلات من


برچسب ها: تبریز - خیابان های تبریز - خبرگزاری جمهوری اسلامی - شهرداری - کولاک - برف و کولاک - محاصره برف
آخرین اخبار سرویس:

تبریز در محاصره برف و کولاک

تبریز در محاصره برف و کولاک