مطالب مرتبط:
وزیر ارتباطات به قزاقستان سفر کرد
سفر معاون وزیر خارجه آمریکا به اوکراین
دعوت امیرعبداللهیان از وزیر خارجه عربستان برای سفر به تهران
دعوت امیرعبداللهیان از وزیر خارجه عربستان برای سفر به تهران
سفر دو وزیر به جاسک و بندرلنگه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 16:052024-02-01سياسي

وزیر ارتباطات به قزاقستان سفر می کند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور شرکت در اجلاس یک روزه وزرای دیجیتال کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به کشور قزاقستان سفر می کند.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور شرکت در اجلاس یک روزه وزرای دیجیتال کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به کشور قزاقستان سفر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات -به منظور شرکت در اجلاس وزرای دیجیتال کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای امروز پنج شنبه به آلماتی در کشور قزاقستان سفر کرد.

قرار است وزیر ارتباطات با حضور در این اجلاس یک روزه که در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود، در جمع بقیه اعضای سخنرانی کند.

بر اساس این گزارش، وزیر ارتباطات در این سخنرانی به دستاوردهای کشور در حوزه فاوا و مسائل و چالش های پیش روی کشورهای عضو در حوزه توسعه دیجیتال و هوشمندسازی می پردازد و راه کارهای خود را در این حوزه مطرح می کند.

طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه برگزاری این اجلاس، زارع پور با دیگر وزاری دیجیتال کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به صورت مجزا دیدار می کند و در این دیدارها زمینه همکاری های مشترک میان دو طرف مورد بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها: وزیر ارتباطات - ارتباطات و فناوری اطلاعات - سازمان همکاری شانگهای - ارتباطات - ارتباطات و فناوری - کشورهای عضو - فناوری اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات به قزاقستان سفر می کند

وزیر ارتباطات به قزاقستان سفر می کند