مطالب مرتبط:
خبرنگاران ایرنا خراسان شمالی در جشنواره ابوذر خوش درخشیدند
اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان شمالی
خبرنگار تسنیم در خراسان شمالی رتبه برتر جشنواره ابوذر را کسب کرد
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر کرمانشاه
حسین معمری نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 07:352024-02-01فرهنگي

جشنواره «جرس» در خراسان جنوبی رونمایی می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت های مردمی جشنواره «جرس» (جام رسانه ای سیزدهم) در استان دهه فجر رونمایی می شود.

- علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند با اشاره به تحقق تبیین گفتمان انقلاب از سوی رسانه های خراسان جنوبی با انتشار اخبار مختلف در این زمینه اظهارداشت: آن چه در بخش فرهنگی و هنری استان در فجر انقلاب اسلامی در حال رقم خوردن است بسیار متفاوت با فجرهای گذشته است و این یک ادعا نیست بلکه آمار و ارقام و فعالیت ها و پیگیری های انجام شده مدعای این موضوع است.

وی تامین اعتبار بنای 3 هزار متری خانه های فرهنگ و مطبوعات را از جمله اقدام های مهم انجام شده در این دولت عنوان کرد و گفت: سال گذشته خراسان جنوبی 6 گروه نمایش در فجر انقلاب اسلامی داشت اما امسال 21 گروه با 250 هنرمند در این فجر حضور دارند.

به گفته وی نکته حائز اهمیت هم در این زمینه این است بعد از دهه 80 اولین بار است که یک گروه هنری از خراسان جنوبی به جشنواره بین المللی فجر راه یافته و اجرا دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه از برگزاری نمایشگاه هنری تجسمی با 450 اثر در مرکز خراسان جنوبی از امروز خبر داد و اضافه کرد: جشنواره شعر فجر نیز به میزبانی خضری دشت بیاض


برچسب ها: خراسان جنوبی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - خراسان - جنوبی - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «جرس» در خراسان جنوبی رونمایی می شود

جشنواره «جرس» در خراسان جنوبی رونمایی می شود