مطالب مرتبط:
وقفه در اجرای پژوهشکده ربع رشیدی تبریز به زیان جامعه علمی است
استخدام کارشناس فروش در فرآورده های نسوز آذر شهاب تبریز در آذربایجان شرقی
2 مصدوم در انفجار گاز در کندرود تبریز
استخدام کارگر ساده خط تولید در تبریز
بازار تبریز باید به محدوده ترافیکی تبدیل شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 18:052024-01-28سياسي

لزوم عزم جدی مسئولان برای تکمیل پژوهشکده ربع رشیدی تبریز


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: از حدود یک سال گذشته عملیات اجرایی و ساخت پروژه پژوهشکده ربع رشیدی تبریز با مشکل مواجه شده که تکمیل آن به عزم مسئولان استان بستگی دارد.

- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز خواستار شد لزوم عزم جدی مسئولان برای تکمیل پژوهشکده ربع رشیدی تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: از حدود یک سال گذشته عملیات اجرایی و ساخت پروژه پژوهشکده ربع رشیدی تبریز با مشکل مواجه شده که تکمیل آن به عزم مسئولان استان بستگی دارد.

پرویز شهابی، یکشنبه، هشتم بهمن ماه، در نشست مطبوعاتی تشریح دستاوردهای حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: این پروژه باید در سال 1403 به اتمام می رسید اما اکنون از 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و با این روند تکمیل آن دور از انتظار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه از 100میلیارد تومان بودجه ی اختصاص یافته در سفر اول رییس جمهور به این پروژه، 29 میلیارد تومان آن تحقق پیدا کرد، افزود: در سفر دوم بودجه ای برای این پروژه اختصاص پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: این پژوهشگاه با دو برج تحقیقاتی به وسعت 32هزار متر مربع، جهشی در تحقیقات ما ایجاد می کند اما اکنون در دو برج شاهد پیشرفت نیستیم.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی تبریز - دانشگاه علوم پزشکی - تحقیقات و فناوری - علوم پزشکی تبریز - ربع رشیدی تبریز - دانشگاه علوم - تبریز
آخرین اخبار سرویس:

لزوم عزم جدی مسئولان برای تکمیل پژوهشکده ربع رشیدی تبریز

لزوم عزم جدی مسئولان برای تکمیل پژوهشکده ربع رشیدی تبریز