مطالب مرتبط:
مراقب پیامک های جعلی کلاهبرداران به روش ابلاغیه قضایی در سامانه ثنا باشید
مراقب پیامک های جعلی کلاهبرداران به روش ابلاغیه قضایی در سامانه ثنا باشید
مردم مراقب پیامک های جعلی کلاهبرداران در سامانه ثنا باشند
مردم کردستان مراقب پیامک های جعلی کلاهبرداران در سامانه ثنا باشند
مراقب بلورهای سفید «نمکی» باشید/ چاشنی با طعم سرطان مرگبار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 15:152024-01-29حوادث

مراقب پیامک های جعلی کلاهبرداران باشید


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان گفت: از جمله جرایم شایع در حوزه سایبر، کلاهبرداری از طریق پیامک است، این پیامک ها جعلی است که توسط کلاهبرداران برای هک گوشی و حساب های بانکی طراحی شده است.

- ایسنا/کردستان سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان گفت: از جمله جرایم شایع در حوزه سایبر، کلاهبرداری از طریق پیامک است، این پیامک ها جعلی است که توسط کلاهبرداران برای هک گوشی و حساب های بانکی طراحی شده است.

بهادر اسدی امروز (نهم بهمن ماه) اظهار کرد: با وجود تاکیدهای قوه قضاییه و پلیس فتا درباره پیامک های کلاهبرداری ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا، هنوز برخی از مردم در دام این گونه پیامک ها می افتند.

وی ادامه داد: پیامک های سامانه های قوه قضاییه مانند ابلاغ، نظرسنجی و اطلاع رسانی بدون شماره و با عبارت ADLIRAN ارسال می شود، بنابراین شماره های شخصی که پیامکی مبنی بر رسیدگی به پرونده های دادگاهی برای عموم ارسال می کنند، جعلی هستند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان با اشاره به اینکه در این نوع کلاهبرداری، مجرمان با استفاده از ارسال یک پیامک حاوی لینک از قربانی خود می خواهند برای دیدن شکواییه روی لینک کلیک کند، گفت: در برخی موارد، فرد


برچسب ها: دادگستری کل استان کردستان - پیامک - پیشگیری از وقوع جرم - کلاهبرداران - کلاهبرداری - معاونت اجتماعی - حساب های بانکی
آخرین اخبار سرویس:

مراقب پیامک های جعلی کلاهبرداران باشید

مراقب پیامک های جعلی کلاهبرداران باشید