موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا
آخرین آمار کرونا در جهان 24 بهمن؛ 5 فوتی و 3 هزار ابتلای جدید
آمار و ارقام جام ملت های آسیا | دو ایرانی در لیست بیش ترین خلق موقعیت ها
افت باورنکردنی طارمی؛ ضعیف ترین آمار اروپا برای ستاره ایرانی!
انتخابات مجلس در همدان از دریچه آمار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 13:102024-02-14اقتصادي

آمار جهانی کرونا؛ روسیه رکورددار مبتلایان و فوتی های روزانه


بنابر تازه ترین به روزرسانیِ «ورلداُمتر» از آمار جهانی کرونا (کووید 19)، روز گذشته در کشورهای مختلف در مجموع بیش از 37 هزار مورد جدید ابتلا به کروناویروس شناسایی و 236 فوتی گزارش شده است.

- بنابر تازه ترین به روزرسانیِ ورلداُمتر از آمار جهانی کرونا (کووید 19)، روز گذشته در کشورهای مختلف در مجموع بیش از 37 هزار مورد جدید ابتلا به کروناویروس شناسایی و 236 فوتی گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین روسیه با ثبت 106 فوتی و بیش از 27 هزار مورد جدید ابتلا به ترتیب بالاترین آمار تلفات و مبتلایان کرونایی را در شبانه روز گذشته در جهان گزارش کرده است.

طبق آمار جهانی، در مجموع موارد ابتلا در کشورهای مختلف تاکنون به 703 میلیون و 147 هزار و 224 نفر رسیده و مرگ 6 میلیون و 982 هزار و 622 بیمار نیز تأیید شده است.

داده های ورلداُمتر همچنین حاکی است بیش از 673 میلیون و 996 هزار پرونده پزشکی (99 درصد) از کل ابتلاهایی که نتایج آن مشخص شده، به بهبود مبتلایان (شامل بیماران تحت درمان در منزل یا بیمارستان) منتهی شده است.

پایگاه داده های جهانی ورلداُمتر از تاریخ 29 ژانویه سال 2020 میلادی، ثبت آمار رسمی مرتبط با کرونا را آغاز کرده است.

در میان 10 کشوری که به عنوان مناطقی با بالاترین آمار ابتلا در بالای جدول ورلداُمتر جای گرفته اند، آمریکا همچنان با ثبت بیش از 111 میلیون ابتلا


برچسب ها: آمار جهانی - کشورهای مختلف - کرونا - هزار - ابتلا - جهانی - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

آمار جهانی کرونا؛ روسیه رکورددار مبتلایان و فوتی های روزانه

آمار جهانی کرونا؛ روسیه رکورددار مبتلایان و فوتی های روزانه