مطالب مرتبط:
ردصلاحیت علیرضابیگی برای شاسی بلندها بود یا چای دبش؟!
علیرضابیگی: اگر بخاطر افشای فساد چای دبش ردصلاحیت شده باشم، خیلی نوبر است /نزدیکی به احمدی نژاد در تضاد با کدام بند و ماده قانون است؟
علیرضابیگی: اگر بخاطر افشای فساد چای دبش ردصلاحیت شده باشم، خیلی نوبر است
علیرضابیگی: اگر بخاطر افشای فساد چای دبش ردصلاحیت شده باشم، خیلی نوبر است
دلیل ردصلاحیت نماینده تبریز از رابطه با احمدی نژاد تا افشای چای دبش؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 21:352024-02-11سياسي

ردصلاحیت علیرضابیگی برای شاسی بلندهابود یا چای دبش؟


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی می گوید: اگر به دلیل افشای فساد چای دبش ردصلاحیت شده ام مورد خیلی جدیدی است یعنی اینکه از فیدلیتی به چای دبش خیلی نوبر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، علت ردصلاحیتم را نمی دانم.

این ادعایی است که علیرضابیگی نماینده افشاگر واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان، در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین اعلام کرد و گفت که شورای نگهبان هنوز به او نگفته به استناد کدام بند و ماده صلاحیت او رد شده است.

احمد علیرضا بیگی همچنین به علت ردصلاحیت خود به دلیل رابطه با احمدی نژاد واکنش نشان داد و اظهار کرد؛حتی در مورد این قضیه هم به او موردی نگفته اند، البته او به نقش داشتن خود در افشای فساد چای دبش هم اشاره کرد و افزود این قضیه جدید است که به دلیل افشای فساد فردی را ردصلاحیت کنند.

در ادامه گفتگو با احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی را می خوانید: *آقای علیرضابیگی! ردصلاحیت شما به نظر قطعی است، مواضع انتقادی تا چه اندازه بر ردصلاحیت شما موثر بوده است؟ علی القاعده ما بنا را بر حسن ظن می گذاریم اما شورای نگهبان باید دقیقاً بگوید به چه علتی یک کاندیدا یا داوطلب را از مدار داوطلبی برای عضویت در مجلس شورای اسلامی حذف کرده است.


برچسب ها: ردصلاحیت - صلاحیت - نماینده مردم تبریز - چای دبش - علیرضا - نماینده مردم - نماینده
آخرین اخبار سرویس:

ردصلاحیت علیرضابیگی برای شاسی بلندهابود یا چای دبش؟

ردصلاحیت علیرضابیگی برای شاسی بلندهابود یا چای دبش؟