مطالب مرتبط:
مورد جالب و متفاوتی که در حرم امام رضا دیده شد
اتمام حفاری های خط 3 و 4 قطارشهری تا پایان دوره ششم شورای شهر مشهد | اتصال مترو به حرم مطهر در سالروز ولادت امام رضا (ع)
ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع)
ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام موسی الکاظم(ع) اعلام شد
تصاویر/ حرم حضرت امیر مؤمنان علی (ع) در آستانه شهادت امام کاظم (ع) سیاهپوش شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 13:002024-02-05سياسي

نمی خواهیم حرم امام رضا (ع) را به عنوان درمانگاه نشان بدهیم


در نشست خبری جشنواره تئاتر رضوی تاکید شد که باید نگاه های کلیشه ای درباره نمایش های رضوی را تغییر بدهیم و در نمایش های این حوزه، حرم امام رضا (ع) را به عنوان شفاخانه و درمانگاه معرفی نکنیم.

- نمی خواهیم حرم امام رضا (ع) را به عنوان درمانگاه نشان بدهیم در نشست خبری جشنواره تئاتر رضوی تاکید شد که باید نگاه های کلیشه ای درباره نمایش های رضوی را تغییر بدهیم و در نمایش های این حوزه، حرم امام رضا (ع) را به عنوان شفاخانه و درمانگاه معرفی نکنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشستی خبری که صبح امروز، دوشنبه 16 بهمن ماه در تهران برگزار شد، ضمن رونمایی از پوستر جشنواره بیست و یکم تئاتر رضوی، جزییات برگزاری این جشنواره با حضور دبیران بخش های گوناگون آن تشریح شد.

در آغاز این نشست که در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برپا شد، پوستر جشنواره رونمایی شد و در ادامه اتابک نادری، دبیر بخش صحنه ای جشنواره ملی تئاتر رضوی با ارائه توضیحاتی درباره برگزاری این دوره از جشنواره افزود: خواستیم در این دوره از جشنواره نگاه حرفه ای تری مبنی بر تولید آثار داشته باشیم و جشنواره را از حالت کلیشه ای بیرون بیاوریم.

به همین دلیل، در این دوره، نظر متصدیان جشنواره بر این بود که این رویداد به صورت غیر متمرکز برگزار شود و آثار شرکت کننده در شهر خودشان تولید و اجرا شوند و گلچین


برچسب ها: حرم امام رضا - جشنواره - درمانگاه - امام رضا - حرم امام - رضوی - نمایش
آخرین اخبار سرویس:

نمی خواهیم حرم امام رضا (ع) را به عنوان درمانگاه نشان بدهیم

نمی خواهیم حرم امام رضا (ع) را به عنوان درمانگاه نشان بدهیم