مطالب مرتبط:
باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس؛ سنگ بنای ارتباط موثر فراجا و جامعه
باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس؛ سنگ بنای ارتباط مؤثر فراجا و جامعه
سه دهک پایین جامعه از پرداخت عوارض جابجایی املاک خود معاف شدند
استاندار کردستان: استفاده از زبان هنر برای آگاه سازی جامعه ضروری است
آیت الله سعیدی: حق رأی فرصتی برای سالم سازی جامعه در اختیار مردم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 19:302024-02-07سياسي

«خبرنگاران» مدعی العموم دوم جامعه هستند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز خبرنگاران را مدعی العموم دوم جامعه دانست و گفت: توهین و تخریب هر یک از نامزدهای انتخاباتی در رسانه ها ممنوع بوده و بر اساس قوانین با متخلفین برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت الاسلام محمد تقی زاده در نشست با فعالان رسانه ای و فضای مجازی که با حضور فرماندار و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان البرز و دستگاه های متولی برگزار شد، ضمن تبریک ایام اله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید با روشنگری و همراهی رسانه ها و فضای مجازی، دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود.

وی خبرنگاران را مدعی العموم دوم جامعه دانست و گفت: رسالت اصلی خبرنگاران، اطلاع رسانی و انتقال اخبار صحیح به مردم است و باید از انتشار اخبار کذب خودداری کنند، چرا که منجر به ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه خواهد شد.

دادستان شهرستان البرز اضافه کرد: فعالان رسانه ای و فضای مجازی می توانند در راستای مطالبه گری با نگاهی مثبت به موضوعات جامعه و با ارائه نقدهای منصفانه، در حل مشکلات جامعه، موثر عمل کنند.

این مقام قضایی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: رسانه ها می توانند بدون جهت گیری و با


برچسب ها: دستاوردهای انقلاب اسلامی - شهرستان البرز - خبرنگاران - دستاوردهای انقلاب - مدعی العموم - انقلاب اسلامی - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

«خبرنگاران» مدعی العموم دوم جامعه هستند

«خبرنگاران» مدعی العموم دوم جامعه هستند